You are currently viewing قیمت و هزینه برندینگ و استراتژی های سرمایه گذاری

قیمت و هزینه برندینگ و استراتژی های سرمایه گذاری

هزینه برندینگ چقدر است و برای برندینگ حرفه ای چقدر باید هزینه کنیم؟ در این مقاله ، ما به طور کامل استراتژی قیمت برندینگ را بررسی خواهیم کرد. تا پایان مقاله با ما باشید.

استراتژی بازاریابی محتوا و قیمت برندینگ چیست و چرا برای برند شما ضروری است؟

طبق موسسه بازاریابی محتوا و برندینگ:

“بازاریابی محتوا و برندینگ یک رویکرد استراتژیک بازاریابی است که بر ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند ، مرتبط و سازگار برای جذب و حفظ مخاطب از پیش تعریف شده متمرکز است – و در نهایت منجر به اقدامات مشتری مدار سودآوری می شود.” محتوا شامل مقالات ، پست ها ، تصاویر است ، فیلم ها ، اینفوگرافیک ها ، تصاویر ، بازی ها ، توضیحات محصول ، آموزش ها ، موارد موردی ، تبلیغات ، توصیه ها و هرگونه اطلاعاتی در مورد نام تجاری ، مزایای نام تجاری ، محصولات ، ویژگی ها محصول ، کلاس یا صنعت. می توان آن را در وبلاگ ها ، وب سایت ها ، رسانه های اجتماعی ، مجلات و هر رسانه دیگر ارسال کرد.

اما تولید محتوا چه فایده ای برای شما دارد؟

در استراتژی قیمت برندینگ با ایجاد محتوای هدفمند و ارزشمند ، شما قادر خواهید بود: مانند گذشته با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و با آنها تعامل داشته باشید. با نشان دادن دانش و تخصص خود بین مصرف کنندگان و برند خود اعتماد ایجاد کنید. آنها را به نام تجاری و محصولات خود جذب کنید و آنها را حفظ کنید. بر ادراک و درک برند خود تأثیر بگذارید. هویت برند خود را بسازید و تثبیت کنید. این امر منجر به فروش بیشتر ، افزایش وفاداری به برند شما و شکل گیری طرفداران جدید خواهد شد.

در اینجا مثالی از بازاریابی محتوا و برندینگ برای درک بهتر موضوع وجود دارد: با کمپین Share a Coke ، کوکاکولا قوطی ها و بطری های خود را با نام ، اصطلاحات خاص و پیام ها متمایز می کند و یک تجربه منحصر به فرد و شخصی با نام تجاری خود ایجاد می کند. کوکا کولا از طریق این استراتژی بازاریابی و برندینگ ساده ، مصرف کنندگان جوان خود را ترغیب می کند تا طرفداران این برند شوند و برند و محصولات خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

علاوه بر این ، کوکاکولا نوعی الهام بخش برای کسانی است که با یکدیگر و با مارک کوکاکولا تعامل دارند. بنابراین کمپین Share a Coke سطح آگاهی از برند را در شبکه های اجتماعی افزایش داد و منجر به افزایش فروش و تقویت ارتباط بین مصرف کنندگان جوان و نام تجاری شد.

چگونه می توان استراتژی بازاریابی و برندینگ محتوای حماسی را توسعه داد و فروش خود را افزایش داد:

1) بودجه و تیم خاصی را برای بازاریابی و نام تجاری خود اختصاص دهید

در استراتژی قیمت برندینگ. اولین قدم اختصاص بودجه و منابع لازم به بازاریابی محتوا و برندینگ است. این امر برای مدیریت تجارت و نام تجاری شما در هنگام ظهور نام تجاری ضروری خواهد بود و در بالای لیست اولویت های شما قرار خواهد گرفت.

در قیمت برندینگ شما فقط با تمرکز بر برنامه ریزی استراتژیک و اجرای استراتژی محتوای خود نیاز به یک تیم بازاریابی اختصاصی دارید. برای تأثیرگذاری بیشتر ، شما باید استراتژی محتوای خود را در استراتژی بازاریابی خود ادغام کنید و استراتژی محتوای خود را در کنار استراتژی بازاریابی خود بسازید. این به شما کمک می کند تا در تلاش های بازاریابی خود ثابت قدم باشید و به طور موثر به اهداف بازاریابی خود برسید.

2) مصرف کنندگان خود را برای تسلط بر بازاریابی محتوا و برندینگ شناسایی و شناسایی کنید

برای تسلط بر بازاریابی و برندینگ محتوا ، باید یک قانون ساده را دنبال کنید: مصرف کنندگان خود را در قلب استراتژی محتوای خود قرار دهید. مهم نیست که این اصل چقدر مهم است ، آن را بخاطر بسپارید: مصرف کنندگان خود را در قلب استراتژی محتوای خود قرار دهید. شما باید هر یک از مطالب را به یکی از مصرف کنندگان خود اختصاص دهید. شما باید محتوای خود را برای مخاطبان هدف خود شخصی سازی کنید و بدانید که اهداف و خواسته های مختلف به محتوای مختلفی نیاز دارند.

3) آنچه را كه مصرف كنندگان شما نياز دارند و مي خواهند بفهميد

در استراتژی قیمت مارک ، هنگامی که گروه های مختلف هدف خود را شناسایی کردید ، باید آنها را درک کنید. آنها چه کسانی هستند؟ نیازها ، مسائل ، چالش ها و آرزوهای آنها چیست؟ آنها با کلاس و مارک شما چگونه برخورد می کنند؟ موقعیت آنها در طیف مصرف کننده چگونه است؟ چگونه خرید می کنند؟ آنها به دنبال چه اطلاعاتی هستند؟ عادت آنها در شبکه های اجتماعی چیست؟

یک مثال عالی: مصرف کنندگان اصلی Go Pro افراد ماجراجویی هستند که دوست دارند شاهکارهای خود را به اشتراک بگذارند. هنگامی که به آنها اجازه داده شد احساسات خود را به تصویر بکشند و سپس تشویق شوند تا ماجراهای خود را با دوستانشان و حتی با جهان به اشتراک بگذارند ، Go Pro نشان داد که چگونه می توان نام تجاری و محصول آن را به طور یکپارچه در سبک ادغام کرد. زندگی مصرف کننده متناسب و هماهنگ است.

از طریق این کمپین محتوای تولید شده توسط مصرف کننده ، نام تجاری با مصرف کنندگان خود به روشی بی سابقه درگیر می شود و هویت نام تجاری را تقویت می کند ، یعنی “یک عکس بگیرید + زندگی خود را به اشتراک بگذارید”.

4) اهداف (اهداف) استراتژی محتوای خود را مشخص کنید

در استراتژی قیمت برندینگ قبل از ایجاد محتوا ، شما باید هدف استراتژی محتوای خود را مشخص کنید و این هدف به مخاطبان شما بستگی دارد. هر مخاطبی به اهداف مختلفی نیاز دارد. این هدف همچنین به مخاطبان شما در سفر مشتری بستگی دارد. آیا اکنون هدف شما افزایش آگاهی از برند در بین مصرف کنندگان بالقوه شماست؟ آیا شما می خواهید

در قیمت برندینگ فروش خود را در میان مصرف کنندگان موقت خود افزایش دهید؟ آیا به دنبال تغییر تصویر برند خود در بین برخی از مصرف کنندگان هستید؟ یا شاید شما می خواهید بیش از هر زمان دیگری با مشتریان وفادار خود ارتباط برقرار کنید.

5) برای ایجاد محتوای حماسی این 4 قانون طلایی را دنبال کنید:

هنگامی که مخاطبان خود را تعریف و درک کردید و هدف از استراتژی محتوای خود را بیان کردید ، باید محتوای مرتبط ، ارزشمند و هدفمند ایجاد کنید. ارتباط و ارزش محتوای شما نباید توسط خود شما بلکه توسط Degan مصرف شود تا تعریف شود. محتوایی که ایجاد می کنید باید برای مخاطبان شما مرتبط و مفید باشد.

راز ایجاد محتوای حماسی این است: راه حل هایی برای مصرف کنندگان خود ارائه دهید: با درک مخاطبان ، نیازها ، مسائل و چالش های آنها ، می توانید علایق آنها را درک کرده و به آنها کمک کنید تا مشکلات خود را حل کنند و چالش های خود را برآورده کنند. بنابراین سعی کنید محتوایی ایجاد کنید که راه حل هایی برای مشکلات مصرف کنندگان ارائه دهد.

محتوای شما باید توسط متخصصانی ایجاد شود که دانش و تجربه خاصی در این زمینه دارند و همچنین باید جذاب و الهام بخش باشند. با این کار برند شما توسط مخاطبان معتبر ، قابل اعتماد و با ارزش ارزیابی می شود و این تأثیر مثبتی بر برند شما خواهد داشت.

پیام برند خود را ارائه دهید:

در قیمت برندینگ استراتژی قیمت برندینگ شما همیشه باید پیام برند خود را در قلب محتوا قرار دهید. این پیام باید به دنبال اهداف و نیازهای شما شخصی و م effectiveثر باشد و با آنها هماهنگ و هماهنگ باشد. همچنین باید بتوانید از طریق پیام برند خود به مخاطبان خود در مورد مارک و محصولات و مزایای آن بیاموزید. این باعث می شود محتوای شما و نام تجاری شما به یاد ماندنی تر شود و در ایجاد روابط قوی تر با مصرف کننده موفق تر باشید.

محتوا را با لحن نام تجاری خود بنویسید:

سرانجام ، سبک و لحن نوشتاری شما باید با لحن برند شما مطابقت داشته باشد. همانطور که یک برند باید از هر لحاظ ثابت باشد ، بازاریابی محتوا و برند نیز از این قاعده مستثنی نیستند. بنابراین ، سبک نوشتاری شما باید نشان دهنده برند شما باشد و ارزش های برند شما را تقویت کند.

در اینجا مثالی دیگر از بازاریابی محتوا و برندینگ وجود دارد: والمارت با مجله Live Liveter Live به مشتریان خود الهام می گیرد تا در عین پرهیز از هزینه های زیاد و در بودجه ای منطقی ، زندگی کاملتری داشته باشند. این مارک خرده فروشی می فهمد که مصرف کنندگانش با بودجه محدود خود به سختی زندگی می کنند ، اما در عین حال آنها هنوز به دنبال جاه طلبی های شخصی خود هستند و بنابراین محتوایی شامل دستور العمل ها ، نکات زیبایی ، مشاوره ارائه می دهند. ایده های خانه داری و مد. از طریق این مجله ، والمارت با مصرف کنندگان خود درگیر می شود و شعار برند “پس انداز کنید ، زندگی را بهتر کنید” تقویت می کند.

نتیجه چه خواهد شد؟ هر گروه از مخاطبان به نیازها و چالش های مختلف و همچنین محتوا و پیام های مختلف ایجاد شده توسط متخصصان نیاز دارند. از طریق این محتوای حماسی می توانید مارک و محصولات خود را در این بازار شلوغ متمایز کنید.

6) توزیع را فراموش نکنید

در استراتژی قیمت برندینگ برای اینکه محتوای حماسی شما بیشترین تأثیر را داشته باشد و برای بازاریابی محتوا و برندینگ برای افزایش ROI خود ، باید آن را در مکان های مناسب برای مخاطبان خود ، جایی که در دسترس آنها است ، توزیع کنید. با شناخت مخاطبان هدف خود ، می توانید با عادات ، سیستم عامل های مورد استفاده و اطلاعاتی که آنها جستجو می کنند نیز آشنا شوید. محتوای شما باید به راحتی در دسترس مخاطب قرار گیرد ، حتی اگر مخاطب بدنبال آن نباشد. در غیر این صورت ، هرگز به کاربران خود دسترسی نخواهید یافت و تمام تلاش های شما برای استراتژی محتوا بی فایده خواهد بود.

برای توزیع بهتر و موثر محتوای خود ، باید با افرادی که بر مصرف کننده شما تأثیر می گذارند ارتباط برقرار کنید و برای تولید ، ایجاد و توزیع محتوای خود با آنها کار کنید. تأثیرگذارها باعث می شوند محتوای شما به طور گسترده توزیع شود و حتی معتبرتر ، مستندتر و جذاب تر از آن شود. علاوه بر این ، شما باید طرفداران برند خود را پرورش داده و پرورش دهید. آنها به شما کمک می کنند محتوا و پیام برند خود را به اشتراک بگذارید و تقویت کنید.

7) برای ارتباط بیشتر با مصرف کننده ، محتوای خود را بهینه کنید

در قیمت برندینگ همچنین باید متناسب با پلتفرمی که توزیع می کنید محتوای خود را بهینه کنید. در سیستم عامل های خاص ، انواع خاصی از محتوا بهتر دریافت می شود و از تأثیر بیشتری برخوردار است. بنابراین شما باید محتوای خود را با سیستم عامل های مختلفی که به اشتراک می گذارید تطبیق دهید.

8) افزایش ROI: 5 روش برای ردیابی اثربخشی بازاریابی محتوا و برندینگ

در قیمت برندینگ برای درک موفقیت کمپین محتوای خود و افزایش میزان بازگشت سرمایه ، باید نتایج را دنبال کنید. شما باید هنگام برنامه ریزی استراتژی محتوای خود و قبل از شروع فعالیت محتوایی ، اقدامات خود را مشخص کنید. فعالیت های مورد نیاز برای ردیابی اثربخشی محتوای شما بسته به هدف استراتژی محتوای شما. در اینجا 5 مرحله وجود دارد که می توانید برای شروع روند آماده سازی برای مدی تیشن بردارید. مشارکت: برای هر کارزار بازاریابی محتوایی و برندینگ ، باید فعالیت آن را پیگیری کنید. همه مطالب باید جذاب و الهام بخش باشند تا بتوانند به طور موثر مخاطب را درگیر و حفظ کنند.

چند نفر محتوای شما را به اشتراک می گذارند؟ چه کسی محتوای شما را به اشتراک می گذارد؟ چند نفر در محتوای شما مشارکت دارند؟ اکنون چند نفر برند شما را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند؟ توزیع: اگر هدف استراتژی محتوای شما آگاهی از برند است ، باید توزیع محتوای خود را نیز در نظر بگیرید. چند نفر محتوای شما را مشاهده می کنند؟ چه کسی محتوای شما را می بیند؟ آنها چه مدت زمان را برای مشاهده مطالب شما صرف می کنند؟ با کلیک کردن: اگر هدف شما سنجش میزان آگاهی از نام تجاری است ، باید علاوه بر موارد قبلی ، تعداد کلیک روی محتوای خود را نیز ردیابی کنید. چند نفر روی مخاطب شما کلیک می کنند؟ چه کسی یا چه کسی روی مخاطب شما کلیک می کند؟ مخاطب هدف شما به دنبال چه اطلاعات تکمیلی است؟

فروش: اگر هدف شما افزایش فروش است ، باید فروش خود را پیگیری کنید. نرخ تبدیل شما چقدر است؟ مشتریان شما چگونه تغییر می کنند؟ سبدهای مصرفی چگونه تغییر می کنید؟

تغییر تصویر یا نشان تجاری:

سرانجام ، اگر هدف شما تغییر لوگو و تصویر برند شماست ، باید تصویر برند خود و میزان تعامل با آن و نحوه تغییر آنها را در ذهن مصرف کنندگان ارزیابی کنید.

نتیجه

بازاریابی محتوا و برندینگ برای توسعه و رشد نام تجاری شما ضروری است. با اتخاذ یک استراتژی محتوای حماسی ، شما قادر خواهید بود با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و با آنها رابطه معتبری ایجاد کنید که در نهایت منجر به فروش بیشتر شود. برای تسلط بر بازاریابی و برندینگ محتوا ، ایجاد محتوای جذاب و موفقیت در دستیابی به مصرف کنندگان ، به یک نقشه راه و استراتژی کاملاً مشخص نیاز دارید که بتواند مصرف کنندگان را در قلب شما نگه دارد.