You are currently viewing وبلاگ برندینگ چیست و چه تاثیری بر افزایش درامد دارد

وبلاگ برندینگ چیست و چه تاثیری بر افزایش درامد دارد

اهمیت وبلاگ برندینگ. در بازاریابی از کلمه مارک استفاده زیادی می شود. مارک های پیشرو ، مارک های ناشناخته ، فروشگاه های خرده فروشی ، مارک های شخصی و این میزان توجه به برندینگ تعیین کننده اهمیت برند است.

غالباً در مورد معنای برند و برندینگ در تجارت سردرگمی وجود دارد. مارک به چه چیزهایی نیاز دارد؟ آیا نیازی به استخدام متخصصین در این زمینه وجود دارد؟ برندینگ فعالیت پرهزینه ای است ، درست است؟ در مورد اخیر ، نباید گفت که اینطور نیست. هنگام راه اندازی مشاغل ، چندین روش خلاقانه و خوب وجود دارد که می توانید بدون صرف گونی ، به بهترین شکلبرندینگ خود را استفاده کنید.

و در حالی که برندسازی به زمان نیاز دارد ، از نرخ بازده سرمایه گذاری غافل نمی شود. در برخی موارد ، بودجه بندی می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه کمک کند. بنابراین 6 مرحله زیر را بخوانید تا ببینید چگونه امروز می توانید تجارت مارک خود را شروع کنید ،برندینگ مبتنی بر برندینگ که بسیاری از مدیران به دنبال آن هستند:

اهمیت برندینگ وبلاگ

نیازها ، اهداف و رفتارهای مشتریان بالقوه نحوه رانندگی محصولات و خدمات خود را تعیین می کند. درک این موارد به شما کمک می کند تا مشخص کنید شخصیت های شما از کدام رسانه استفاده می کنند ، انگیزه آنها چیست و تحت چه شرایطی آنلاین هستند. خواهید فهمید که چرا داشتن این اطلاعات به شما در ایجاد یک برند جذاب و موثر کمک می کند. این به شما کمک می کند تا به افراد مناسب برسید.درک این صفات نباید ضرر باشد. یک راه عالی برای شناخت ویژگی های خریداران و ایجاد شخصیت برای آنها این است که یک سری سوال در مورد فرد ایده آلی که می خواهید بدست آورید بپرسید. چگونه و توسط چه کسی می خواهید درک کنید ، و این روندی نیست که به سرعت انجام شود.

هویت و صدای برند خود را توسعه دهید

هنگامی که شخصیت خریداران خود را تعیین کردید ، برندینگ شما شکل می گیرد. مراحل شکل گیری برندینگ شامل ایجاد یک هویت تجاری است ، آنچه باعث می شود مردم از برند شما آگاه باشند و صدای برند چیست و همچنین لحنی که در متن تبلیغات و ارتباطات عمومی تعیین می شود باید استفاده شود. جنبه صدای مارک برای شما بسیار هیجان انگیز است. چگونه می توانید فرایندی را برای تعیین صدای برند که شباهت زیادی به آنچه برای تعیین شخصیت برند استفاده شده است ، طی کنید؟

اما شما به جای پاسخ دادن به یک سری سوالات در مورد مخاطبان هدف خود ، به سوالات پاسخ خواهید داد که بیشتر با برند شما در ارتباط هستند. ارزش های آن چیست؟ می خواهید مردم در مورد شما چه بگویند؟ حتی اگر از ابتدا لحن صدای مشخصی برای برند خود نداشتید ، ایجاد و استفاده از صدای برند می تواند بسیار ارزشمند باشد ، بنابراین سعی کنید لحن برند خود را بشناسید ، آن را متمایز کرده و از آن در تبلیغات استفاده کنید.

در وبلاگ وبرندینگ ، شما باید یک حضور آنلاین پایدار و سازگار داشته باشید

بنابراین در این مرحله ، شما می دانید شخصیت مارک شما چگونه است و از شخصیت خریداران و شخصیت های خود می دانید و اکنون می دانید چه چیزی به آنها بگویید و چگونه آن را بگویید. اما این مخاطبان کجا هستند؟

در برندینگ وبلاگ ، از آنجا که احتمالاً تصویر روشنی از ترکیبات مختلف مخاطبان خود به دست آورده اید ، مهم است که آنها بیشتر اوقات خود را بخصوص در شبکه های اجتماعی در کجا می گذرانند. دسترسی به مخاطبانی که در حال حاضر هستند بسیار ارزشمند و مهم است ، از جمله رفتار آنلاین آنها. به داده ها بسیار توجه کنید. بیشتر شخصیت های شما ممکن است بیشتر وقت خود را در یک شبکه بگذرانند. این بدان معنا نیست که شما باید دیگران را نادیده بگیرید ، اما به شما ایده می دهد که بیشترین منابع باید به کجا برسد. اختصاص دادن

و حضور خود را حفظ کنید. چند بار از صفحات مارک های مختلف در شبکه های اجتماعی بازدید کرده اید و متوجه شده اید که آنها در سه ماه گذشته هیچ محتوا یا پستی را به اشتراک نگذاشته اند؟ مطمئناً تأثیر مثبتی در برداشت شما از این برند نخواهد داشت. با برنامه ریزی دقیق و زمانبندی ارسال پست های شبکه های اجتماعی مانند هر تقویم بازاریابی دیگر ، از این امر خودداری کنید. یک تقویم بازاریابی ایجاد کنید که زمان محتوای شما را نشان دهد ، حتی در فواصل فصلی. داشتن حضور یکپارچه در شبکه اجتماعی و در مرحله دوم به اشتراک گذاشتن پست های خود با تفکر قبلی و توزین همه جوانب می تواند بسیار مفید باشد. انجام این کار قسمت بزرگی از ارتباط با مخاطب از طریق به اشتراک گذاری است.

اهمیت وبلاگ ها در برندسازی بر اساس بودجه

اهمیت برندسازی با وبلاگ نویسی قبلاً تأکید شده است ، اما هر چقدر هم که لازم باشد ، وبلاگ نویسی هنوز بخشی حیاتی از روش داخلی است ، به ویژه مرحله جذب مخاطب که در آن شما افراد غریبه را به بازدید کننده سایت خود تبدیل می کنید. در حقیقت ،برندینگ با یک وبلاگ ممکن است اساسی ترین مرحله در بازاریابی داخلی باشد. دارد. به همین دلیل وبلاگ نویسی برای پیوند دادن محتوا به مخاطبان خود هنگام نوشتن محتوای وبلاگ بسیار مهم است.

در وبلاگ ،برندینگ باور کنید که سوالات شما (از نظر شخصیتی خریداران شما) قطعاً به دنبال اطلاعاتی هستند که بتوانید ارائه دهید ، فقط اگر در حالت آنها بنویسید. بعد از دوستان و آشنایان ، وبلاگ معتبرترین منبع اطلاعات است. علاوه بر این ، این محتوا به عنوان ابزاری برای معروفیت برند شما عمل خواهد کرد

در شبکه های اجتماعی واقعاً نقش اساسی دربرندینگ بر اساس بودجه دارند.

اگرچه وبلاگ نویسی از نظر مالی هزینه زیادی ندارد ، اما آنچه بیشتر از همه برجسته می شود مدت زمان لازم است ، بنابراین باید بفهمید که چگونه می خواهید با وبلاگ نویسی کار کنید. به عنوان مثال ، روزی یک ساعت را برای تهیه پست وبلاگ اختصاص دهید ، در غیر این صورت ممکن است همیشه محتوای کافی برای نمایش بازدیدکنندگان نداشته باشید. همانطور که شما برای حضور برند خود در شبکه های اجتماعی برنامه خاصی دارید ، داشتن یک تقویم برنامه ریزی شده برای محتوای وبلاگ خود می تواند به شما در حفظ به موقع بودن و محتوای تازه کمک کند. داشتن چنین تقویمی به شما کمک می کند بدانید چه نوع محتوایی را باید بنویسید و یا حتی چگونه آن را در هر زمان مشخص بنویسید و چه موقع آن را به اشتراک بگذارید. به این ترتیب شما یکپارچگی مدیریت برند خود را حفظ خواهید کرد.

خدمات مشتری را برایبرندینگ براساس بودجه در اولویت قرار دهید

در وبلاگ ، برندینگ خدمات مشتری را به عنوان ارزش اصلی خود قرار دهید و فعالیتهای خود را به گونه ای انجام دهید که رویکرد اصلی شما معطوف به تأمین نیازهای کاربران باشد. بنابراین ، سایت شما ممکن است مانند خرده فروش طیف وسیعی از خدمات غیرمرتبط را به کاربران ارائه دهد ، اما در این حالت به خاطر داشته باشید که هدف اصلی شما خدمت به مصرف کنندگان و به نوعی ارائه این سرویس از دیگران است. رقبای خود را متمایز کنید.

هنگام خدمت به مشتریان و مشتریان ، هدف ایجاد یک تجربه لذت بخش است که می تواند به اشتراک گذاشته شود … به یاد داشته باشید ، فعالیت های شما و خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهید این فرصت را برای آنها ایجاد می کند تا درباره برندینگ شما صحبت کنند. اما انجام این کار نیاز به بررسی مجدد هویت و صدای برندینگ شما دارد. وقتی مراحل بودجه بندی را طی می کنید ، به مقادیری که باید در نظر گرفته شوند فکر کنید. ببینید کدام یک از این مقادیر خدمات خوب به مشتری است. این ارزش همان چیزی است که فرهنگ برند و تأثیرات آن را بر صدا و لحن ارائه شده به مخاطب شکل می دهد.