You are currently viewing وظایف شرکت مشاوره بازاریابی چیست

وظایف شرکت مشاوره بازاریابی چیست

وظایف  یک شرکت مشاوره و بازاریابی چیست. در این مقاله سعی داریم تا وظایف مسئولیت های یک شرکت مشاوره بازاریابی و انواع خدمات آن را معرفی کرده و در ادامه به شرح خدمات خود برای مشاوره بازاریابی بپردازیم.

کار با یک مشاور بازاریابی به شما امکان دسترسی مستقیم به تیمی از متخصصان را می دهد که همه روزه با بازاریابی دیجیتال زندگی می کنند و نفس می کشند. مشاوران مل می فهمند که چگونه هر بخشی از استراتژی بازاریابی شما بر عملکرد تأثیر می گذارد. آنها می توانند برای دستیابی به نتایج بهتر ، تلاش های شما در زمینه بازاریابی را تغییر داده و به خوبی کنترل کنند. مشاوران بازاریابی ما در بسیاری از عوامل تعیین کننده موفقیت در بازاریابی دیجیتال ، از جمله:

بازاریابی استراتژیک. مدیریت پروژه. توسعه شخصی بازاریابی ایمیلی. توسعه وب. ایجاد محتوا ،عملیاتتجزیه و تحلیل عملکرد. فروش و بازاریابی. ما را به عنوان توسعه یافته سازمان و تیم بازاریابی خود در نظر بگیرید. ما اینجا هستیم تا خلا دانش را پر کنیم ، تخصص تخصصی خود را به تلاش های بازاریابی شما اعطا کنیم و نتایج بهتری برای فعالیت های خود ارائه دهیم.

وظایف شرکت مشاوره بازاریابی

توسعه استراتژی بازاریابی

شرکت مشاوره بازاریابی استراتژی بازاریابی شما باید به لیزر متمرکز باشد تا به مشتریان بالقوه برسد ، بازدهی واجد شرایط و امتیازات تبدیل ارزشمند را بدست آورد. مشاوران بازاریابی می توانند یک برنامه ، کمپین یا استراتژی بازاریابی موفق را که با ویژگی های خاص صنعت ، تجارت و مشتری شما ساخته شده است تهیه کنند.ما همچنین آخرین تغییرات و به روزرسانی ها را در زمینه بازاریابی دیجیتال در نظر می گیریم. بهترین شیوه های صنعت خیلی زود منسوخ می شوند ، اما ما همیشه گوش خود را برای گرفتن تحولات اخیر حفظ می کنیم. با دانستن استراتژی بازاریابی به روزترین روند تعامل ، تغییرات الگوریتم موتور جستجو و بهترین روش های بازاریابی ، می توانید راحت باشید.

مشاوران درک می کنند که چگونه تلاش های فروش و بازاریابی از یکدیگر پشتیبانی می کنند. آنها با استفاده از داده های فروش ، استراتژی های بازاریابی را ایجاد می کنند که منجر به تولید صلاحیت می شود تا از مبارزات موفقیت آمیز بعدی شما الهام بگیرد.

مشاور بازاریابی موتور جستجو

شرکت مشاوره بازاریابی بازاریابی موتور جستجو (SEM) و بهینه سازی موتور جستجو (SEO) از مولفه های اساسی استراتژی های بازاریابی امروز هستند. اگر از فرصت های SEO و SEM نهایت استفاده را نکنید ، حضور دیجیتالی برند شما آسیب می بیند. هر جنبه ای از تلاش های بازاریابی شما باید SEO را در نظر بگیرد ، از طراحی وب سایت گرفته تا تولید محتوا. مشاوران بازاریابی از هر زاویه ای به خواسته های SEO و SEM نزدیک می شوند:

فاکتورهای فنی SEO مانند معماری سایت. فاکتورهای SEO در صفحه مانند استفاده هدفمند از کلمات کلیدی. عوامل SEO خارج از صفحه مانند backlinking. سئو در هسته اصلی همه کارهایی است که ما انجام می دهیم. ما اطمینان حاصل می کنیم که وب سایت شما دارای رتبه بالاتری در نتایج جستجوی هدفمند است ، ترافیک پررنگی را به سایت شما هدایت می کند و مشخصات دیجیتال نام تجاری شما را افزایش می دهد.

خدمات توسعه پرسونا

مخاطبان خود را بشناسید – این رمز موفقیت در بازاریابی است. مشاوران ما شخصیت های مشتری را برای هدایت تلاش های بازاریابی شما ، از استراتژی های ارتباطی تا تولید محتوا ، توسعه می دهند. فرایند سخت کوش ، آزمایش شده با زمان ما ، از تحقیقات قابل توجهی برای تعیین مشخصات جمعیتی مشتری اصلی و ترسیم مشخصات خریدار و تأثیرگذار شما استفاده می کند.

خدمات مشاوره ای رسانه های اجتماعی

شرکت مشاوره بازاریابی شبکه های رسانه های اجتماعی مکان های عالی برای تعامل با مشتریان بالقوه و بازگشت دهنده و شروع به ایجاد حضور دیجیتالی برای نام تجاری شما هستند. خدمات مشاوره ای رسانه های اجتماعی با توجه به صنعت ، نام تجاری و مخاطبان شما ، متناسب با هر یک از مشتریان ما ساخته شده است. ما به طور پیوسته حضور شما در شبکه های اجتماعی را افزایش می دهیم ، پیروان شما را افزایش می دهیم ، با تأثیرگذاران صنعت کار می کنیم و کاربران را به کانال های دیگر شما راهنمایی می کنیم.

خدمات طراحی و حسابرسی وب سایت

وب سایت برند شما محور اصلی استراتژی بازاریابی دیجیتال شما است ، اما برای به دست آوردن بهترین نتیجه باید کاملاً بهینه شود. خدمات حسابرسی وب سایت ما تجزیه و تحلیل جامعی از عملکرد سایت شما ، بررسی دقیق عوامل موثر بر رتبه بندی جستجو ، اعتبار دامنه و تجربه کاربر انجام می دهد. با استفاده از این بینش ها ، ما می توانیم تلاش هایی را برای طراحی مجدد وب سایت برای افزایش دید آنلاین نام تجاری شما ، رتبه بندی بالاتر برای سوالات جستجو و حمایت از سفر مشتری از یک سر به سر دیگر ، هدایت کنیم.

ایمیل و بازاریابی و اتوماسیون

شرکت مشاوره بازاریابی ایمیل یکی از مهمترین کانالها برای بازاریابان دیجیتال است که از تولید سرب ، پرورش چشم انداز و اهداف آگاهی از برند پشتیبانی می کند. برای پشتیبانی از استراتژی های بازاریابی ، تولید تبدیل و تولید نتایج ملموس برای کسب و کار شما ، میزبان خدمات بازاریابی از طریق ایمیل را ارائه می دهد. قابلیت های اتوماسیون ایمیل ما تلاش های بازاریابی ایمیل شما را ساده و تسریع می کند و با تلاش بسیار کمتر به مشتریان بالقوه بیشتری می رسد.

اتوماسیون بازاریابی

خدمات اتوماسیون بازاریابی همچنین به جنبه های دیگر یک کمپین بازاریابی از جمله بازاریابی محتوا ، مشارکت اجتماعی و ارتقا brand نام تجاری گسترش می یابد. ما سردردهای مدیریت نیازهای روزمره شما را از بین می بریم.

بازاریابی محتوا

از بسیاری جهات ، بازاریابی محتوا بازاریابی دیجیتال است. تقریباً هر جنبه از یک برنامه بازاریابی توسط محتوا هدایت می شود: کپی صفحه فرود ، مطالب بازاریابی ، پست های رسانه های اجتماعی ، ایمیل های پرورش دهنده سرب و غیره. برای بررسی اطلاعات بیشتر در مورد شرکت مشاوره بازاریابی و انواع خدمات ما می توانید از طریق لینک ارتباط با ما در تماس باشید.