You are currently viewing مشخصات بازاریابی دیجیتال بین المللی

مشخصات بازاریابی دیجیتال بین المللی

همانطور که از نام آن پیداست ، بازاریابی دیجیتال بین المللی به کلیه فعالیت های بازاریابی اشاره دارد که از طریق اینترنت انجام می شود و شامل روش های مختلفی مانند بازاریابی محتوا ، بازاریابی شبکه های اجتماعی ، بازاریابی از طریق ایمیل و غیره است. چه کسی به بازاریابی اینترنتی بین المللی نیاز دارد؟

پاسخ به این سوال بسیار ساده است ، همه کسانی که به دنبال سهم بیشتری از بازار و در نتیجه سود بیشتر هستند. اما برای ورود به بازارهای بین المللی ، همه چیز خیلی ساده نیست. قبل از هر تصمیمی باید توجه داشته باشید که ورود به بازار جهانی به معنای ورود به دنیای رقابت با رقبای قوی تر و باتجربه تری است که برای مقابله با آنها باید برنامه و استراتژی دقیقی داشته باشند.

برخی از مشاغل ، پس از مدتی توسعه ، برای توسعه و پایداری بیشتر نیاز به ورود به بازارهای بین المللی دارند. برخی از آنها بازار جهانی را برای تجارت خود هدف قرار داده اند و بازار محلی را دوست ندارند. دیگری برای افزایش درآمد و خدمات وارد بازارهای بین المللی می شود. هر مشاغلی می تواند با هدفی خاص این مسیر را دنبال کند ، اما مخرج مشترک همه این مشاغل یک چیز است. نیاز به بازاریابی اینترنتی بین المللی.

چگونه می توان وارد بازاریابی بین المللی شد؟

ورود به بازارهای بین المللی از طریق اینترنت فرآیند بسیار پیچیده ای است و نیاز به بودجه زیادی دارد. برای اینکه بودجه هزینه خود را برای ورود به بازار بین المللی هدر ندهید ، باید با آگاهی و نظم کامل کار را شروع کنید.

مرحله شماره 1- کشف هدف خود

برای ورود به بازار بین المللی ، ابتدا باید بازار هدف خود را انتخاب کنید. بسته به نوع محصول ، بسته به جمعیت ، شرایط آب و هوایی ، شرایط اقتصادی ، شرایط پزشکی ، گردشگری و بسیاری موارد دیگر ، بازار هدف شما می تواند متفاوت باشد. همچنین می توانید چندین کشور را به عنوان بازارهای هدف انتخاب کنید ، اما بهتر است به آرامی بازار خود را گسترش دهید.سعی کنید ابتدا از کشورهای همسایه یا کشورهای نزدیک به خود شروع کنید تا بتوانید هزینه های خود را بهتر مدیریت کنید.

مرحله 2: مطالعه و تحقیق در مورد بازار هدف

پس از انتخاب بازار هدف ، باید وارد مرحله تحقیق میدانی شوید. تا آنجا که می توانید اطلاعاتی راجع به کشور جدیدی که قصد دارید در آن تجارت خود را توسعه دهید جمع کنید.اطلاعاتی مانند فرهنگ مردم آن کشور ، فرهنگ خرید ، شرایط اقتصادی ، روش های برند سازی در آن کشور ، شناسایی تأثیرگذاران و کلیه اطلاعات مورد نیاز در مورد تجارت شما برای ورود به کشور جدیدی که در آینده به آن نیاز خواهید داشت. .

با استفاده از صفحات زرد مشاغل را شناسایی کنید

احتمالاً “اولین کتاب” را دیده اید. کتابی ضخیم که اطلاعات مربوط به مشاغل هر شهر در آن منتشر می شود. Pilgrims یک بانک اطلاعاتی از مشاغل طبقه بندی شده و سازمان یافته است و معمولاً همه کشورهای جهان و حتی شهرهای بزرگ نسخه های خود را دارند. کتاب اول یکی از پیچ و تابهای ایرانی است.برای دسترسی به صفحات زرد ، می توانید “Google Yellow Pages” را به همراه نام لاتین کشوری که به دنبال آن هستید جستجو کنید یا از سایت های مرجع مانند yellowpages.com دیدن کنید.

مرحله 3: یک استراتژی طراحی کنید

پس از تحقیق و کسب اطلاعات لازم ، نوبت به طراحی استراتژی بازاریابی برای ورود به کشور جدید می رسد. در طراحی استراتژی باید به موضوعات مختلفی از جمله مارک تجاری ، قیمت گذاری ، سهم بازار موجود ، بودجه ، کانال های تبلیغاتی و … توجه کنید و آنها را در استراتژی خود ذکر کنید.یکی از راهکارهای پیشنهادی برای مشاغل ، فروش اینترنتی و بازاریابی اینترنتی بین المللی است که به دلیل پیشرفت تکنولوژی یکی از بهترین و کم هزینه ترین گزینه های موجود است.

مرحله 4: بازاریابی دیجیتال بین المللی را شروع کنید

همانطور که در قسمت اول اشاره کردیم ، بازاریابی اینترنتی را روشهای بازاریابی اینترنتی می نامند. زیرا ما برای ورود و فعالیت در بازار بین المللی محدودیت های فیزیکی داریم ، اما اینترنت این محدودیت را برطرف می کند و می تواند راهی برای ورود بسیاری از مشاغل به بازار بین المللی باشد.همانطور که قبلاً ذکر شد ، بسته به مشتری نهایی (شخصی یا شغلی) روشهای مختلفی برای بازاریابی اینترنتی شما وجود دارد. اما یکی از مهمترین موارد فروش جلب اعتماد مشتری است.

چندین روش برای جلب اعتماد مشتریان خود. داشتن SSL ، پشتیبانی 24 ساعته ، تعبیه صفحات تماس ، نمایش بازخورد مشتری ، تولید محتوا و … یکی از بهترین راه ها برای نمایش پویایی و فعالیت کسب و کار شما. با تولید محتوای مناسب می توانید این پویایی و فعالیت را به مخاطبان خود نشان دهید.

بازاریابی شبکه ای

شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، اینستاگرام ، لینکدین ، ​​توییتر ، عکس فوری و … برخی از کانال های قدرتمند بازاریابی هستند که می توانند مستقیماً بر مشتری تأثیر بگذارند. برای شروع بازاریابی در شبکه های اجتماعی ، ابتدا باید شبکه اجتماعی محبوب و پرکاربرد کشور مقصد را شناسایی کنید. پتانسیل و تکنیک های بازاریابی را در آن شبکه اجتماعی مرور کنید و برای جذب مخاطب خود شروع به تولید محتوا کنید. برای افزایش محصولات بازاریابی در شبکه های اجتماعی ، می توانید از انواع استفاده کنید. ابزارهایی برای انتشار ، هدف گذاری ، تجزیه و تحلیل و موارد دیگر.

بازاریابی محتوا

یکی از بهترین روش های بازاریابی اینترنتی بین المللی بازاریابی محتوا است. در بازاریابی محتوا می توانید نیازها و نگرانی های مخاطبان خود را شناسایی کرده و برای ارائه راه حل های پیشنهادی شروع به تولید محتوا کنید. ایجاد محتوا یکی از بهترین راه های ایجاد اعتماد برای کسب و کار شما است.

بازاریابی ایمیلی

استفاده از نامه الکترونیکی برای ارتباطات حرفه ای در سالهای اخیر بسیار محبوب شده است. البته باید به خاطر داشته باشید که نحوه استفاده از ابزار ایمیل به مشتری یا به عبارت دیگر مخاطب هدف شما بستگی دارد. می توانید از طریق ایمیل ارتباط حضوری برقرار کنید یا از طریق تجارت خود ارتباط برقرار کنید. بازاریابی ویدئویی ، بازاریابی وابسته و بازاریابی موبایل از دیگر روش های بازاریابی اینترنتی است که می توانید برای بازاریابی استفاده کنید.

ابزاری که برای بازاریابی اینترنتی نیاز دارید

ابزارهای مختلفی برای تولید محتوا و طراحی استراتژی وجود دارد که بسیاری از آنها پولی هستند. به دلیل محدودیت های اعمال شده علیه ایران ، برخی از آنها برای کاربران ایرانی غیرقابل استفاده هستند. بنابراین ، سرویس های Google یکی از بهترین گزینه های موجود است. تولید محتوای انگلیسی به دلیل جامع بودن می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای تولید محتوا برای جذب جامعه آماری بزرگتر باشد.

گوگل ترندز

Google Trends به شما کمک می کند یاد بگیرید چگونه مخاطب خود را جستجو کنید. روند کلمات کلیدی مورد نظر خود را پیدا کنید. آمار مکان جغرافیایی را دریافت کنید. با کمک Google Trends می توانید حجم جستجوی چندین عبارت یا کلمه کلیدی را با یکدیگر مقایسه کنید. برای دسترسی به این اطلاعات ، فقط به صفحه Google Trends بروید و عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید. سپس از طریق گزینه های موجود می توانید کشور ، جعبه جستجو و.

گوگل ترندز و Google Keyword Planner

Keyword Planner یکی دیگر از سرویس های Google است که می تواند به شما در یافتن کلمات کلیدی به زبان مقصد کمک کند. برای استفاده از Google Keyword Planner باید در Google Ads وارد شوید. پس از ورود به سیستم از طریق حساب Gmail خود ، از فهرست بالا Tools را انتخاب کرده و گزینه Keyword Planner را پیدا کنید. اکنون می توانید با کمک Google یا ترجمه کلمه کلیدی به زبان مقصد یکی از کلمات کلیدی را که قبلاً پیدا کرده اید وارد کنید.

در Google Keyword Planner ، فیلتر کردن براساس کشور ، زبان ، شبکه جستجو ، فاصله جستجو نیز امکان پذیر است. Keyword Planner اطلاعات متنوعی مانند کلمات کلیدی مرتبط ، میزان جستجو ، سختی و مواردی را که برای شروع بازاریابی محتوا بسیار مهم هستند ، فراهم می کند. سرویس Google Keyword Planner بسیار عالی است اما کافی نیست. چندین چالش با کلمات کلیدی وجود دارد که باید بر آنها غلبه کنید.

برنامه ریز کلمات کلیدی و Google AdWords

هنگام جستجو در Google ، ممکن است متوجه یک سری نتایج شده باشید که اولین آنها حاوی عبارت “تبلیغ” است. Google Ads سرویس تبلیغاتی Google است که به شما امکان می دهد هنگام جستجوی کلمه کلیدی خاصی به عنوان اولین نتیجه ظاهر شوید. Google Ads معمولاً برای هدایت کاربران به صفحات فرود مورد استفاده قرار می گیرد. صفحات Landing صفحات یک وب سایت هستند که برای هدف خاصی مانند جمع آوری سرنخ از مشتری ، فروش محصول ، تخفیف یا جشنواره طراحی شده اند.

Google Ads – بازاریابی اینترنتی بین المللی

ورود به بازارهای بین المللی چالش های بسیاری دیگری دارد که می تواند تا حد زیادی توسط تحقیقات ، رقابت و برنامه ریزی دقیق کنترل شود. آیا تجربه ورود به بازار جدید را داشته اید؟ درباره تجربیات و چالش ها برای ما بنویسید و می توانید سوالات خود را از طریق بخش تماس با ما بپرسید