You are currently viewing مشاوره بازاریابی مارکتینگ چیست و تاثیرات آن

مشاوره بازاریابی مارکتینگ چیست و تاثیرات آن

مشاوره بازاریابی مارکتینگ چیست و به طور کلی چه تاثیراتی روی کسب و کار خواهد گذاشت؟ در این مقاله سعی داریم تا مشاوره بازاریابی مارکتینگ را معرفی کرده و خدمات مربوط به آن را بررسی کنیم. با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

بازاریابی ارائه ارزش برای یک جامعه است. این کمک می کند تا محصولات و خدمات بهتر برای غنی سازی زندگی مردم فراهم شود. در نتیجه ، بازاریابی عالی تقاضا را ایجاد می کند. عملکردهای تجاری مانند حسابداری ، تولید و تحقیق و توسعه بدون تقاضای کافی برای محصولات و خدمات بی نتیجه است. شرکتهای مشاوره بازاریابی مارکتینگ در ایجاد این تقاضا از طریق استراتژیهای نوآور نقش اساسی دارند.

اجازه دهید این ارقام را در نظر بگیریم: 457.6 میلیارد دلار تقریباً همین مقدار بود که دنیا در سال 2018 برای خدمات بازاریابی هزینه کرد.فقط در آمریکا سالانه 550،000 کسب و کار جدید راه اندازی می شود. ” اکنون می توانیم با اطمینان اعلام کنیم که نیاز شدیدی به تخصص بازاریابی وجود دارد.اینجاست که شرکت های مشاوره بازاریابی مارکتینگ به تصویر می آیند.در طی این مقاله ، ما به چند سوال خواهیم پرداخت که حول شرکتهای مشاوره بازاریابی مارکتینگ می چرخد:

  • شرکت مشاوره بازاریابی مارکتینگ چیست؟
  • چرا به یک شرکت مشاوره بازاریابی مارکتینگ نیاز دارید؟
  • آنها چه کاری انجام می دهند؟
  • چگونه شرکت مناسب را انتخاب کنیم؟
  • کدام یک از شرکت های برتر مشاوره بازاریابی مارکتینگ هستند؟
  • شرکت مشاوره بازاریابی مارکتینگ چیست؟

چرا به یک شرکت مشاوره بازاریابی مارکتینگ نیاز دارید؟

یک شرکت مشاوره بازاریابی مارکتینگ گروهی از متخصصان بازاریابی است که شرکت ها و مشاغل فعالیت های بازاریابی خود را به آنها واگذار می کنند. آنها معمولاً از مدیران بازاریابی فصلی تشکیل شده اند که تجربه کار در صنایع مختلف را داشته اند. این مدیران توسط تیم های مختلف در شرکت پشتیبانی می شوند مانند تبلیغات ، طراحی ، تحقیق و فناوری بازاریابی. آنها تجزیه و تحلیل جامعی از بازار ارائه می دهند و به مشتریان در بهبود تجارت خود کمک می کنند. آنها همچنین در انتخاب و استفاده بهینه از جدیدترین ابزارهای بازاریابی به مشتریان کمک می کنند.

 

همانطور که فیلیپ کوتلر می گوید ، بازاریابی خوب اتفاقی نیست. این یک اوج استراتژی های دقیق تدوین شده و اجرای بی نقص است. در زیر ذکر شده است دلایل انتصاب یک شرکت مشاوره بازاریابی مارکتینگ: هزینه: مشاغل سنتی معتقد به ساخت تیم بازاریابی از ابتدا هستند. بله ، جواب می دهد ولی. ساخت یک تیم داخلی مغالطه ها و ناکارآمدی های خاص خود را دارد.

یک تجارت مجبور است روند استخدام گران را طی کند. به کارگیری یک متخصص بازاریابی باتجربه با حقوق بالا می تواند فشار زیادی را در بودجه متوسط ​​یک شرکت در حال رشد ایجاد کند. آنچه به دنبال آزمایش های گزاف استراتژی های مختلف بازاریابی انجام می شود ، می تواند مقدار قابل توجهی از بودجه را بسوزاند. بنابراین آوردن یک شرکت مشاوره بازاریابی مارکتینگ مناسب در زمان مناسب می تواند به شدت در کاهش هزینه ها سهیم باشد. همچنین لازم نیست که آنها به طور نامحدود در لیست حقوق و دستمزد نگه داشته شوند. می توان آنها را برای راه اندازی فرایندها و چارچوب هایی که تیم های داخلی می توانند از آنها استفاده کنند ، بیاوریم.

تغییر چشم انداز

با ظهور فناوری جدید ، رفتار بازاریابی و فرصت ها ، چشم انداز بازار تغییر کرده است. با هجوم بازاریابی دیجیتال ، به طور مداوم در بهترین روش های بازاریابی تغییر ایجاد می شود. یک فرآیند بازاریابی در یک شرکت باید از آخرین روش ها استفاده کند و در ردیف روند فعلی قرار داشته باشد تا بتواند تصمیمات درست را بگیرد و کشتی را با دقت هدایت کند.

دیدگاه تازه

در شرکت هایی که تیم بازاریابی مستقر دارند ، قرار گرفتن مداوم در معرض همان نوع کار باعث می شود که چند تعصب شناختی رخ دهد. این تعصبات می تواند تصمیمات اصلی را تحریک کند و می تواند باعث تعجب آنها شود که چرا فلات در عملکرد بازاریابی وجود دارد؟ در چنین سناریویی ، جستجوی چشم اندازهای تازه با مشاوره شرکت های بازاریابی می تواند دستیابی به موفقیت بسیار مهم را ایجاد کند!

زمان

وقت طلاست. شرکت های مشاوره بازاریابی مارکتینگ به فرآیندهای طولانی پردازنده نیاز ندارند. می توان آنها را برای رسیدگی به موضوعات خاص حساس به زمان وارد کرد. هیچ اتلاف منابع و زمان زیادی برای اقدام وجود ندارد.

موانع معمول محل کار

سازمانها از مردم ساخته شده اند و افراد ذاتاً همیشه بهترین کارها را برای شرکت انجام نمی دهند. همیشه سیاست و دلهره اداری اساسی وجود دارد. این کارکنان را از تصمیماتی که به صلاح منافع شرکت است محدود می کند. شرکت های مشاوره بازاریابی مارکتینگ کاملاً از این گلوله طفره می روند. آنها می توانند پیرامون این مسئله کار کنند بدون اینکه احساسات و منافع شخصی محجبه در راه ایجاد کنند.

مسئوليت

مشاوره بازاریابی مارکتینگ

بازاریابی نیاز به پاسخگویی دارد. بازاریاب ها باید هزینه های خود را از نظر سودآوری توجیه کنند. استراتژی ها باید تا آخر دنبال و اجرا شوند. اما در این مسیر طولانی همیشه احتمال از دست دادن مسیر وجود دارد. وقتی این اتفاق می افتد ، تمام کارهای قبلی که سرمایه گذاری شده اند بی ارزش هستند.از طرف دیگر ، بنگاه هایی که شما استخدام می کنید می توانند اهداف و تلاش مشخصی داشته باشند. به دنبال آن می توان آنها را با استفاده از ایست بازرسی منظم و نظارت پاسخ داد.

مشاوره بازاریابی مارکتینگ چه کاری انجام می دهند؟

به دلایل مختلف می توان شرکت های مشاوره بازاریابی مارکتینگ را مطرح کرد. طیف وسیعی از شرکت ها وجود دارند که با توجه به خدمات اصلی که ارائه می دهند متفاوت هستند (برای مثال بازاریابی سنتی ، بازاریابی محتوا ، سئو ، تولید محتوای لید). در زیر لیست کلی خدمات ارائه شده توسط یک شرکت مشاوره بازاریابی مارکتینگ آورده شده است:

برنامه ریزی و استراتژی

استراتژی های بازاریابی به ترکیب مناسبی از انضباط و انعطاف پذیری همراه با روند بهبود تکرار شونده نیاز دارند. برنامه بازاریابی ابزاری اساسی برای مدیریت و تنظیم یک تلاش بازاریابی است. تدوین برنامه نیاز به تحقیق و تجربه دقیق دارد. شرکت های مشاوره بازاریابی مارکتینگ با تکیه بر تخصص و استراتژی های آزمایش شده زمان خود ، برنامه های نوآورانه و عملیاتی را ارائه می دهند که به مشتریان کمک می کند اهداف خود را هدف قرار دهند.

فن آوری

بازاریابی در عصر دیجیتال بدون مجموعه ای از ابزارهای اساسی تقریباً غیرممکن است. اما محدود کردن و انتخاب ابزارهای مناسب می تواند یک فرآیند اعصاب خردکن باشد. آیا با Martech 5000 آشنا هستید؟ این لیستی از 6782 شرکت است که در فضای فناوری بازاریابی جهانی رقابت می کنند. تصور می کنید مجبورید از این لیست یکی را انتخاب کنید؟  این لیست بیش از 2 سال پیش جمع شده است. تعداد شرکتها در این فضا ، در صورت وجود ، فقط افزایش می یافت. شرکت های مشاوره بازاریابی مارکتینگ این مشکل را درک می کنند و به مشتریان کمک می کنند تا بسته به نیاز خود پشته Martech مناسب را انتخاب کنند.

بازاریابی ورودی

بازاریابی ورودی نسبت به سایر استراتژی ها ارزان تر ، موثرتر و نرخ تبدیل بالاتری دارد. تنظیم یک چارچوب بازاریابی ورودی بسیار مهم است. این شامل توسعه استراتژی محتوای مناسب ، اجرای بهترین روشهای جستجوگرها ، تنظیم یک فرآیند سندیکای محتوای پایدار و غیره است. یک شرکت بازاریابی با سابقه تجربه عمیقی در زمینه راه اندازی در مشاغل مختلف خواهد داشت. یک تجارت می تواند از این تجربه استفاده کند و از این شرکت ها برای راه اندازی یک فرآیند بازاریابی ورودی ضد حماقت استفاده کند.

رسانه های اجتماعی

از 7.7 میلیارد نفر در این کره خاکی ، 4.2 میلیارد نفر در شبکه های اجتماعی هستند. اگر این دلیل قانع کننده ای برای هرگونه تجارت ، مارک و شرکت برای درست رساندن استراتژی رسانه های اجتماعی خود نباشد ، من نمی دانم چیست. یکی از جنبه های مهم استراتژی شبکه های اجتماعی انتخاب کانال های مناسب با توجه به نوع مشاغل شماست. یک مشاوره بازاریابی مارکتینگ در تدوین این استراتژی نقش اساسی خواهد داشت.

قیمت گذاری

تحقیقات نشان می دهد وقتی تصمیمات به طور افقی در واحدهای فروش ، بازاریابی و مالی پخش می شوند ، عملکرد قیمت گذاری B2B بهبود می یابد. برخلاف تصور اقتصاددانان ، بازاریابان از این نکته آگاه هستند که مصرف کنندگان اطلاعات قیمت را همراه با عوامل دیگر مانند تعاملات قبلی ، تبلیغات و منابع آنلاین تفسیر می کنند. شرکت های مشاوره بازاریابی مارکتینگ می توانند نقش مهمی در تصمیم گیری قیمت گذاری در بسیاری از شرکت ها در سراسر صنایع داشته باشند و آنها را متخصص قیمت گذاری فصلی کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شرکت های مشاوره بازاریابی مارکتینگ ابتدا از طریق لینک ارتباط با ما نیز می توانید در تماس باشید.