You are currently viewing مشاوره بازاریابی اینترنتی چیست و مشاور کیست

مشاوره بازاریابی اینترنتی چیست و مشاور کیست

در این مطلب هر آن چیزی را که باید در مورد مشاوره بازاریابی اینترنتی بدانید ، که به آن بازاریابی آنلاین نیز گفته می شود ، تا به شما کمک کند تا تجارت یا مارک تجاری شما باعث ایجاد بازدید ، هدایت و فروش شود معرفی می کنیم. بازاریابی اینترنتی صرف نظر از اندازه شغلی ، ارزان ترین راه برای دستیابی به بازار هدف شماست.

اما واقعاً مشاوره بازاریابی اینترنتی چیست؟

تعریف مشاوره بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی نیز نامیده می شود ، بازاریابی اینترنتی فرآیند تبلیغ یک کسب و کار یا مارک تجاری و محصولات یا خدمات آن از طریق اینترنت با استفاده از ابزارهایی است که به افزایش بازدید ، هدایت و فروش کمک می کند. مشاوره بازاریابی اینترنتی اصطلاحی کاملاً گسترده است که طیف وسیعی از تاکتیک ها و استراتژی های بازاریابی را شامل می شود – از جمله محتوا ، ایمیل ، جستجو ، رسانه های پولی و سایر موارد. گرچه این روزها ، بازاریابی اینترنتی اغلب به جای “بازاریابی محتوا” استفاده می شود.

چرا؟ زیرا بازاریابی محتوا بازاریابی اینترنتی حال و آینده است. این را به این فکر کنید: بازاریابی محتوا (یا بازاریابی ورودی) با تبلیغات سنتی (بازاریابی خارج از کشور) و در یکپارچگی مستقیم با الگوها و عادات نسل امروز در تقابل است. بازاریابی محتوا محتوایی را ارائه می دهد که نقاط درد ما را برطرف می کند و وقتی بخواهیم وجود دارد.

بازاریابی محتوا در مقابل تبلیغات سنتی

در اینجا مسیر تکاملی شکل مدرن بازاریابی وجود دارد که امروزه بسیار موفق است. تبلیغات سنتی بر روی فشار دادن پیام ها به سمت مصرف کننده برای جلب توجه آنها متمرکز است. وقفه ، انسداد و نفوذ است. فریاد می زند ، “هی ، به من نگاه کن!” در حالی که بازوهای خود را تکان می دهد. ممکن است سعی کنید از تماس چشمی خودداری کنید ، اما تبلیغات سنتی ماندگار هستند. شما می دانید که تبلیغات سنتی چه شکلی است زیرا هر روز با آنها بمباران می شوید.

به تبلیغات تلویزیونی ، بیلبوردها ، تبلیغات مجله ها ، تبلیغات رادیویی و تبلیغات بنر وب فکر کنید. اما اگر کاربران اینترنت نمی خواهند آنها را ببینند ، فقط می توانند روی تبلیغات کلیک کنند. که دقیقاً همان اتفاقی است که می افتد. بر اساس گزارش PageFair ، 615 میلیون دستگاه مورد استفاده امروزه مسدود کننده های تبلیغات را به کار می گیرند. علاوه بر این ، استفاده از مسدود کننده تبلیغات فقط در سال 2016 30 درصد افزایش یافته است. شما آن را می دانید ، من آن را می دانم ، همه آن را می دانند. تبلیغات آزار دهنده است. و ، آنها دیگر راهی نیستند که مصرف کنندگان ترجیح می دهند درباره محصولات جدید بیاموزند. به جای اینکه مشاغل خود را در چهره مصرف کنندگان نشان دهند ، آنها باید رویکرد متفاوت و ملایم تری داشته باشند.

بازاریابی محتوا برای مشاوره بازاریابی اینترنتی دقیقاً همین است

مارک ها و بازاریاب هایی که از آن استفاده می کنند محتوایی را منتشر می کنند که برای مخاطبان هدف خود آموزش ، الهام بخش ، راهنمایی یا حل می کند. با برخی از ترفندهای مفید ، اهداف می توانند آن محتوا را در وب بیابند بدون اینکه به سمت آنها سوق داده شود. اگر چشم اندازها از محتوا چیز مفیدی بدست آورند ، برای موارد بیشتر بازمی گردند.سرانجام ، مصرف کنندگان می توانند به صورت ارگانیک با برند تعامل داشته و محتوای خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

چرا مشاوره بازاریابی اینترنتی؟

اکنون که دانستید بازاریابی اینترنتی چیست ، هنوز ممکن است از خود بپرسید که چرا این همه هیاهو در اطراف آن وجود دارد. خوب ، اعتیاد به مواد مخدره کاملاً بنیادی است. بازاریابی اینترنتی موفقیت ثابت شده ای را بارها و بارها نشان داده است. در اینجا برخی از آمار جمع آوری شده از سراسر وب برای کمک به شما در ارائه ایده در مورد اینکه چرا بازاریابی اینترنتی / محتوایی بلند است:

قرار است تا سال 2022، بازاریابی محتوا صنعتی به ارزش 313 میلیارد دلار باشد. 91 درصد مشاغل از قبل به قدرت آن اطمینان داشته و قبلاً آن را به عنوان یک روش اساسی بازاریابی در پیش گرفته اند. هزینه بازاریابی محتوا 62 درصد کمتر از بازاریابی سنتی و برون مرزی است ، اما 3 برابر بیشتر منجر می شود. اگر یک تجارت کوچک با وبلاگ هستید ، 126 درصد رشد سرب بیشتری نسبت به رقبای خود بدون وبلاگ خواهید داشت اگر وبلاگی دارید و مطالب منتشر می کنید ، به طور متوسط ​​434 درصد صفحه نمایه شده بیشتر در Google خواهید داشت و موارد بیشتر. از طریق تلاش های بازاریابی محتوای خودم ، من دیده ام که تجارت کوچک من شروع به کار کرده است.

مثال محتوا: ارائه ارزش برای بازده بزرگ

خواندن درباره بازاریابی محتوای عالی برای درک واقعی عملکرد آن کافی نیست. در عوض ، باید آن را عملی ببینید تا ارزش اساسی آن را درک کنید. زیرا وقتی محتوا واقعاً خوب باشد ، می تواند کارهای شگفت انگیزی انجام دهد. در اینجا چند نمونه برتر از انواع محتوا از مارک هایی که تولید محتوا را از پارک خارج کردند ، آورده شده است.

1. پست ها و مقالات وبلاگ

یکی از متداول ترین انواع مطالب ، ارسال مطالب وبلاگ است. به طور خاص یک وبلاگ ، یک بستر عالی محتوایی است زیرا به شما پایه بسیاری از پست ها ، صفحات و مطالب را می دهد که همگی به سایت شما باز می گردند. یک وبلاگ را به عنوان یک تنه درخت در نظر بگیرید. پست های وبلاگ شما شاخه هایی است که به گوشه های اینترنت و موتورهای جستجو دسترسی پیدا می کنند. کاربران می توانند شعبات شما را پیدا کرده و آنها را به سایت اصلی شما پیگیری کنند. این باعث می شود شما بیشتر در نتیجه منجر به فروش و فروش شوید.برای یک مثال عالی از محتوای وبلاگ نویسی ، به موسسه بازاریابی محتوا مراجعه کنید. آنها مجموعه ای از محتوای ارزشمند و مفید را برای بازاریابان محتوا به منظور آموزش ، آموزش ، راهنمایی یا الهام بخشیدن ایجاد می کنند.

2. اینفوگرافیک ها

اینفوگرافیک ها روش های سرگرم کننده و بصری برای ارائه اطلاعات ارزشمند است. آنها برای توضیح مفاهیم از نمودارها ، نمودارها ، تصاویر و تصویر استفاده می کنند. این نوع محتوا به راحتی قابل هضم و کاملاً قابل اشتراک است.

3. مطالعات موردی

یکی دیگر از مطالب محبوب و موثرثر ، مطالعه موردی است.به طور کلی ، یک مطالعه موردی ، نگاهی عمیق به اقداماتی است که برند یا تجارت شما انجام داده و نتایج قابل اندازه گیری برای موفقیت داشته است. معمولاً این به چیزی تبدیل می شود که برای مشتری به دست آورده اید. در آن ، آژانس نشان می دهد که چگونه آنها یک کمپین محتوای موفق را برای یک مارک تجاری املاک و مستغلات اجرا کردند. آنها در مورد چگونگی جمع شدن آن ، “چرا” های پروژه و نتایج (در آمار قابل اندازه گیری ارائه شده) صحبت می کنند.