You are currently viewing ریسک و ظرفیت های برند صنعتی

ریسک و ظرفیت های برند صنعتی

برند صنعتی نوعی از برند است که برای ایجاد رابطه بین ارزش و سود در ازای محصولات یا خدمات ارائه شده انجام می شود ، در حالی که معمولاً از برند برای تحریک مشتریان برای خرید محصولات و خدمات استفاده می شود. ؛ اما خوب است بدانید که برند هیجانی ندارد.

برند صنعتی در آغاز رشد و تولید هر سازمانی مورد بحث قرار می گیرد و متأسفانه سازمانها بدون توجه به آن به صورت کاملاً سطحی ، آن را در بهبود می یابند. با این حال ، این مسئله باید با جدیت و جدا از برند محصولات و خدمات و قبل از آن پیگیری شود و لازم است بدانید که برای تدوین استراتژی برند صنعتی ، تحلیل اولیه مناسب از سیاست ها و استراتژی های سازمانی مورد نیاز است. بتوانید از این تحلیل ها برای جلوگیری از خطرات و خطرات احتمالی سازمان محدود کنید.

برند صنعتی

خطرات احتمالی برند صنعتی (B2B)

اولین خطر برند صنعتی: این ایده که برندسازی فقط برای محصولات و خدمات مصرفی انجام می شود به هیچ وجه صحت ندارد. باید بدانید که شرکت های صنعتی از برند های صنعتی نیز برای برندسازی شرکت خود استفاده می کنند. به عنوان مثال IBM از استراتژی های برند صنعتی برای ساده کردن تجربه خرید مشتریان خود استفاده می کند تا محصولات و خدمات خود را به روشی بدون ریسک به مشتریان ارائه دهد.

دومین خطر برند صنعتی: برند سازی عملکرد ماندگار یک آرم یا یک برند ساده در ذهن مشتریان است. البته این درست نیست که وقتی مردم به نام تجاری فکر می کنند ، نشان تجاری آن برند در ذهن آنها حک شده است ، اما این نام و نشان تجاری نیست که معنای برند را برای مصرف کنندگان تعریف می کند ، بلکه معنای برند تجربیات و ادراکات مردم این یکی از محصولات و خدمات است و این نقطه تماس مشتریان با شرکت است و جالب است بدانید که نقطه تماس مشتریان می تواند واحد فروش یا واحد خدمات پس از فروش یا هر واحد دیگر باشد سازمان

سومین خطر برند صنعتی: این ایده که فقط محصولات یک برند هستند و یک شرکت نیستند. در بسیاری از سازمان ها دیده می شود که فقط محصولات آنها معنای نام تجاری را تداعی می کنند ، آنها سعی می کنند همه جوانب را پوشش دهند اما نمی توانند ، اما نکته اصلی این است که محصولات دارای برند برای خود هستند و سازمان دارای برند غیر از محصولات برای خودش.

ریسک محافظت

ریسک چهارم برند: این ایده که برند ها از خود محافظت می کنند اکثر مردم فکر می کنند که یک برند باید از خود محافظت کند ، در حالی که برند مانند دارایی است ، دقیقاً مانند دارایی های دیگر شما. یک برند نیز نیاز به محافظت دارد. شما باید بدانید که برای یک برند ، هر نوع تهدیدی می تواند از داخل و خارج وجود داشته باشد و شما همیشه باید در آن حضور داشته باشید تا از برند در برابر هرگونه تهدید محافظت کنید.

پنجمین خطر برند صنعتی

هنگامی که در مورد برند خود یا همان برند تصمیم می گیرید ، باید تحت عوامل خارجی یا همان مشتریان این تصمیمات را بگیرید. هرگز فکر نکنید تصمیماتی که درباره یک برند می گیرید باید براساس عوامل داخلی باشد ، شاید مشتریان همانطور که به برند خود نگاه می کنید به شما نگاه نمی کنند. آیا با بررسی مشتریان می توانید بفهمید که آنها چه تصویری از برند شما در ذهن خود دارند؟ یا آنچه برند شما به آن نیاز دارد و پس از این نظرسنجی ، استراتژی برند خود را تدوین کنید و سعی کنید آنچه را که برند شما نیاز دارد آگاهانه به برنامه استراتژی برند اضافه کنید.

خطر ششم برند: این ایده که عملیات نام تجاری فقط بر روی بازاریابی متمرکز است ، بیشتر مردم فکر می کنند که عملیات برند فقط برای بازاریابی انجام می شود و در طول بازاریابی متمرکز ، آنها همیشه به مشتریان و مشتریان قول می دهند آنها منتظرند تا این قول ها انجام شود تحقق یافته و با توجه به دیدگاهی که این سازمان در زمینه برند دارد ، در این شرایط آماده انجام وعده های خود نیست. با توجه به خطرات ذکر شده در این مقاله ، هر سازمانی ابتدا باید برنامه استراتژی برند خود را تدوین کند و به برند سازمانی خود به عنوان یک دارایی نگاه کند و در محافظت از آن کوشا باشد.\

چگونه برند سازی به مشاغل صنعتی کمک می کند؟

برای دهه ها ، مشاغل B2C از استراتژی برند به عنوان وسیله ای برای تمایز خود از رقبا و جذب مشتری و همچنین کارمندان با استعداد استقبال کرده اند. با تشکر از مانیفست های خوانده شده توسط گورو تبلیغاتی دیوید اوگیلوی در دهه 1960 ، شرکت های B2B دریافتند که برند دارایی مهمی در جعبه ابزار آنها است.
دیوید اوگیلوی در مورد برند

برند چندین کار اساسی را انجام می دهد:

این یک فضای منحصر به فرد برای تجارت فردی شما ایجاد می کند. حتی در یک زمینه از رقبای نزدیک ، شما را برجسته می کند. این استعداد را به خود جلب می کند: مردم می خواهند با شرکت هایی کار کنند که با ارزش ها و سلیقه آنها مطابقت داشته باشد. این تمرکز و وضوح را فراهم می کند: یک کسب و کار با استراتژی نام تجاری قوی درک بهتری از محل استقرار آنها در فضای رقابتی و قدم زدن در آن دارد.

تمایز پارامونت است

اگر نمی توانید برند صنعتی خود را از یکدیگر متمایز کنید ، به اندازه کافی تلاش نمی کنید. این کار را ساده انجام دهید ، اما به یاد داشته باشید که ارتقا brand نام تجاری ، برجسته شدن از بین رقبای مختلف است. بعضی اوقات بهترین راه برای این کار تعریف مجدد دسته برند شماست. مثال: Wearwell تولید کننده و توزیع کننده کف پوش های صنعتی است که با افزایش ارگونومی و ایمنی به نفع کاربران نهایی است. متأسفانه ، هر رقیبی در فضای Wearwell از این پیشنهاد ارزش دقیق استفاده می کرد. شنیدن یا برجسته شدن در میان انبوهی از شرکت ها که اساساً همان حرف را می زنند ، کار بسیار دشواری بود.

بازاریابی قدرت اقتصادی به جای دنبال کردن گله و گم شدن در دریایی از حرفهای سودمند ، تعریف مجدد نیاز مخاطبان Wearwell به و پیوستگی ذاتی آنها به محصولشان را ارائه داد. Wearwell در حال فروش حصیر ارگونومیک نبود. در حال ساخت سطوح عملکردی برای ورزشکاران صنعتی بود. Wearwell با مقایسه مزایای محصول خود با مزایای بازی در ورزش های حرفه ای ، توانست جهت گیری جدیدی را برای بازاریابی محصول خود ارائه دهد – موردی که مورد پسند کاربر نهایی قرار گرفت و کاملاً منطقی به نظر می رسید.

استراتژی برند صنعتی

نام تجاری از بالا شروع می شود و تقریباً باید توسط همه پذیرفته شود. روی موضوعات اصلی تمرکز کنید: مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ چگونه می خواهید درک شوید؟ خود را گول نزنید و فکر کنید چیزی هستید که نیستید. مایکروسافت هر چقدر تلاش کنند هرگز اپل نخواهند بود. استراتژی برند خود را ساده و مختصر نگه دارید سه تا پنج موضوع اصلی باید تمام نیاز شما باشد. بیشتر و شما شروع به رقیق کردن برند خود می کنید. تجربه نام تجاری باید در تمام نقاط تماس شما با ذینفعان سازگار باشد. به عنوان مثال: اگر وب سایت شما برای تلفن همراه مناسب نیست ، سعی نکنید مخاطبان خود را متقاعد کنید که در حال برتری هستند.

همچنین ، اطمینان حاصل کنید که کارمندان شما مدافع برند شما هستند – آنها تیم تشویق کننده شما هستند. اگر کارمندان شما به برند شما اعتقاد ندارند ، انتظار نداشته باشید که مشتری های شما چنین کنند. آخرین نکته ای که باید هنگام اشتعال یا بازگرداندن نام تجاری صنعتی به آن توجه کنید این است که مطمئن شوید استعدادی که در مورد هویت و استراتژی برند شما تحقیق ، ایده پردازی و تولید می کند ، از کسب و کار شما و ارزش منحصر به فرد آن آگاهی دارد. طراحان ، استراتژیست های محتوا و متخصصان بازاریابی یکپارچه به وفور یافت می شوند ، اما تنها کسانی که در زمینه خاص شما تخصص دارند ، می توانند به سرعت یک استراتژی جدید تجاری را که تأثیرگذار است تقویت و ارتقا دهند.

نتیجه

برای شروع یک برند خوب ، پیش نیاز و برخی زمینه های دیگر را شروع کنید و مطمئن شوید که رابطه تجاری با برخی دیگر از قسمتهای اصلی دسترسی شما چیست ، اگر سوال دیگری داشتید ، از بخش تماس با ما تماس بگیرید.