You are currently viewing خدمات مشاوره بازاریابی کسب و کار چگونه است

خدمات مشاوره بازاریابی کسب و کار چگونه است

مشاوره بازاریابی موثر یک کسب و کار کوچک کار کمی نیست. ساختن یک مارک تجاری موثر و فروش خدمات شما می تواند یک فرایند چالش برانگیز برای همه مشاغل کوچک به ویژه در یک فضای رقابتی باشد. وقتی کسب و کار شما “شما” باشد ، کارها حتی مشکل تر می شوند.

در زیر ، ما هشت نکته برای مشاوره  بازاریابی در کسب و کار را بررسی می کنیم. با کمی فکر ، تلاش و فداکاری در راه پرورش نام تجاری متمایز و قابل احترام خواهید بود.

خدمات مشاوره بازاریابی کسب و کار

1. مارک شخصی خود را در نظر بگیرید

برای مشاوره بازاریابی کسب و کار هنگامی که شما به عنوان یک مشاور مستقل کار خود را شروع می کنید ، مهم است که به یاد داشته باشید که اکنون مارک تجاری خود هستید. روش های جدید و جدیدی برای بازاریابی خود وجود دارد تا اطمینان حاصل کنید که تجارت کوچک شما نه تنها در اینترنت ، بلکه در جامعه و در بین همکاران نیز قابل مشاهده است. به یاد داشته باشید ، هر کاری که انجام می دهید ، می گویید یا به صورت آنلاین منتشر می کنید ، نشان دهنده تجارت شماست.

2. یک زمینه فروش موثر بنویسید

اگر در زمینه راه اندازی مشاغل تحقیقاتی انجام داده باشید ، به احتمال زیاد با سطح آسانسور آشنا هستید: جمله ای فشرده و جذاب در توصیف تجارت خود. شما باید بتوانید حداکثر در 30 ثانیه به آسانسور خود سخنرانی کنید. اگرچه این تکنیک ممکن است بیشتر در تجارت سنتی رایج باشد ، اما به برجسته کردن آنچه در مورد نام تجاری شخصی شما مهم است کمک می کند و به سرعت اطلاعات را با دیگران به اشتراک می گذارید.

3. یک وب سایت حرفه ای ایجاد کنید

برای مشاوره بازاریابی کسب و کار یک وب سایت معتبر ستون فقرات یک برند خوب است. وب سایت شما احتمالاً اولین مکانی است که مشتریان بالقوه هنگام بررسی اعتبارنامه شما بررسی می کنند ، بنابراین از نوشتن ، به روز بودن و حرفه ای بودن آن اطمینان حاصل کنید. کیفیت وب سایت شما اغلب از کیفیت کار شما صحبت می کند ، بنابراین در صورت لزوم از کمک طراحی حرفه ای استفاده کنید و از دوستان و همکاران خود بازخورد صریح بخواهید.

4. ثابت کنید شما یک رهبر فکری هستید

برای مشاوره بازاریابی کسب و کار تاسیس خود به عنوان یک رهبر فکر یکی از موثرترین ابزارهای بازاریابی برای پیمانکاران مستقل است. وبلاگ نویسی از طریق وب سایت خود یا از طریق کانالی مانند LinkedIn یک فروشگاه خلاق است که به شما امکان می دهد تخصص خود را به اشتراک بگذارید و به مخاطبانی برسید که ممکن است از طریق روش های سنتی بازاریابی با آنها ارتباط برقرار نکنید. فرصت های گفتاری راهی دیگر برای تبلیغ نام و صدای شماست. با سازمان های حرفه ای ، کنفرانس ها و رسانه های محلی تماس بگیرید و پیشنهاد دهید که تخصص خود را به اشتراک بگذارید.

5. در رشد شبکه اجتماعی خود سرمایه گذاری کنید

شبکه های اجتماعی به یک نیروی بازاریابی تبدیل شده اند. چه روش بهتری برای صحبت مستقیم با افرادی که علاقه های مشابه و استفاده از دهان به دهان دارند برای جلب مشتری جدید؟ برای مارک تجاری آنلاین خود ، از حساب های LinkedIn و Twitter شروع کنید. نمایه های حرفه ای شما باید حاوی اطلاعات مهمی باشد که مشتریان ممکن است نیاز داشته باشند و باید با محتوای فعلی به روز شوند. برای حفظ حرفه ای بودن ، در هر فرصتی تماس های شبکه اجتماعی خود را اسپم نکنید. تلاش کنید تا تعادل بین اشتراک آنچه برای شما جالب است و آنچه مربوط به تجارت شما است را پیدا کنید.

6. مخاطبان هدف خود را انتخاب کنید

مشاوره بازاریابی کسب و کار

برای مشاوره بازاریابی کسب و کار مخاطبان شما افرادی هستند که بیشترین بهره را از خدمات شما می برند. برای تعریف مخاطب هدف خود و درک نیازهای خاص آنها ، جایی که اوقات خود را در اینترنت می گذرانند و بهترین راه ها برای برقراری ارتباط با آنها ، وقت بگذارید. این تحقیق به شما کمک می کند تا تلاش های بازاریابی خود را به سمت افرادی متمرکز کنید که بیشترین پاسخ مثبت را دارند.

7. ویدئو را وارد کنید

به شنوندگان و بینندگان این احساس را بدهید که شما به عنوان یک متخصص و به عنوان یک حرفه ای با محتوای ویدیویی چه کسی هستید. با دنبال کنندگان در اینستاگرام درگیر شوید یا وبلاگ های ویدیویی ایجاد کنید. با به اشتراک گذاشتن شخصیت خود ، می توانید حلقه اعتماد ایجاد کنید و مشتریان جدید را به سمت کسب و کار خود سوق دهید. برای بهترین نتیجه ، یک دوست یا همکار خود را برای تنظیم روشنایی و ویرایش برای معرفی و عناوین راهنمایی کنید.

8. برای شبکه سازی وقت بگذارید

یکی از بزرگترین رازهای موفقیت در مشاوره ، توسعه یک شبکه قوی است. راه های زیادی برای شبکه سازی وجود دارد ، اعم از حضور در کنفرانس های مربوطه ، گردهمایی های محلی و رویدادهای تبلیغاتی برای ارتباط آنلاین با مردم و تنظیم جلسات مجازی. صرف نظر از نحوه انتخاب شبکه ، حتماً با افرادی که دارای علاقه و سطح تخصص مختلفی هستند ارتباط برقرار کنید. ایجاد یک شبکه متنوع به شما کمک می کند تا نوآوری ، همکاری و خلاقیت ایجاد کنید.در انتها برای دریافت خدمات برای مشاوره بازاریابی کسب و کار می توانید از طریق لینک ارتباط با ما در تماس باشید.