You are currently viewing خدمات مشاوره بازاریابی و تبلیغات چیست

خدمات مشاوره بازاریابی و تبلیغات چیست

مشاور تبلیغات یکی از جنبه های بازاریابی است. در حالی که بازاریابی یک رویکرد کلی برای صحبت با مشتریان در مورد نام تجاری شما است ، تبلیغات معمولاً یک فرم پیام رسان پرداخت شده است که برای منجر به فروش طراحی شده است. تبلیغات می تواند کوتاه مدت برای تبلیغ ویژه یا مستمر باشد ، اما معمولاً نیاز به سرمایه گذاری مالی دارد. اگر می دانید تبلیغات می تواند به تجارت شما کمک کند اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید ، نکات بازاریابی زیر را جستجو کنید تا ببینید کدام گزینه ها متناسب با نیاز و بودجه شما هستند.

مشاوره بازاریابی و تبلیغات

چه از طریق مواد آنلاین و چه از طریق چاپ شده ، بازاریابی یک قسمت اساسی از راه اندازی یک کسب و کار موفق و یک فرصت عالی برای جدا شدن از رقبای خود است. این گزینه های بازاریابی را برای تجارت خود در نظر بگیرید.

شبکه های اجتماعی

استفاده از رسانه های اجتماعی برای ارتقا business تجارت شما می تواند به بهبود شخصیت برند شما ، تعامل با مشتریان و برقراری ارتباط با مزایا یا پیشنهادات محصول کمک کند. از طریق رسانه های اجتماعی می توانید بدون استخدام تیم توسعه وب ، اعلامیه ، تعامل با مشتری و تبلیغ معاملات انجام دهید.با ایجاد یک نمایه (حساب) برای کسب و کار خود ، انتخاب کلمات با دقت برای توصیف تجارت خود شروع کنید. با ارسال اغلب پست و پاسخ سریع به سوالات مصرف کننده ، فعال باشید. این به آنها کمک می کند تا به نام تجاری شما اعتماد و اعتقاد داشته باشند. نکات دیگری که باید بخاطر بسپارید:

تصمیم بگیرید که چند بار می خواهید پست ارسال کنید. اگر بیش از حد مرتباً پست ارسال می کنید ممکن است آزاردهنده شوید ، در حالی که ارسال نکردن پست کافی علاقه شما را از دست می دهد. برای شروع ، ارسال پست هفتگی را امتحان کنید. اگر افرادی پست های شما را دوست دارند و با آنها درگیر می شوند ، بیشتر مرتباً پست ارسال کنید.

نام تجاری

در مشاوره بازاریابی و تبلیغات صدای نام تجاری خود یا نوع کلماتی را که برای ارتباط با مشتریان خود استفاده می کنید در نظر بگیرید. آیا اصیل ، دوستانه ، رسمی ، خاکی یا شغلی است؟ آن را ثابت نگه دارید و اطمینان حاصل کنید که مطابق با نحوه صحبت شما درباره شرکت شما در سیستم عامل های دیگر است. با به اشتراک گذاشتن دانش خود ، جویا شدن نظرات و ارسال پاسخ به عقاید و نظرات دیگران ، مشتریان را درگیر خود کنید. اگر فروشگاه حضوری دارید ، می توانید با راه اندازی بخشی از فروشگاه برای عکس های سلفی ، یا ارائه تخفیف به کسانی که عکس فروشگاه شما را ارسال می کنند ، مشتریان را به اشتراک پست در مورد فروشگاه خود ترغیب کنید.

اگر این را امتحان کردید ، هشتگی را در صفحه نمایش خود قرار دهید تا مشتریان بدانند چگونه هنگام ارسال تصویر ، کسب و کار شما را برچسب گذاری کنند.
با شمارش تعداد دنبال کنندگان ، بازدیدها و بازدیدهای خود در طول زمان ، عملکرد را پیگیری کنید. فیس بوک و سایر سایت های رسانه های اجتماعی به این اطلاعات داخلی دسترسی دارند.

مشاوره بازاریابی و تبلیغات و سرمایه گذاری

مشاوره بازاریابی و تبلیغات

در صورت امکان ، سرمایه گذاری در یک کمپین تبلیغاتی پولی را در کانال های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر در نظر بگیرید. هر دو گزینه هایی را برای کمک به شما در دستیابی به مخاطبان خاص براساس مکان ، جنسیت یا علایق ارائه می دهند. آزمایش یک کمپین تبلیغاتی کم هزینه و ارزان می تواند به شما در اصلاح تبلیغات و ایجاد کمپین های موفق تر کمک کند. به اشتراک گذاری تصاویر از محصولات ، مشتریان و رویدادهای خود در اینستاگرام و سایر سایت های رسانه های اجتماعی نیز می تواند روش های م toثری برای به دست آوردن دنبال کنندگان جدید باشد.

تبلیغات دیجیتال

تبلیغات دیجیتال راهی عالی برای معرفی افراد جدید به محصولات یا خدمات شما است. در هنگام انتخاب نحوه تبلیغات آنلاین چند گزینه مختلف وجود دارد. در نظر گرفتن این گزینه های مختلف می تواند به شما کمک کند تا یک طرح تبلیغاتی دیجیتالی خاص ایجاد کنید که برای شرکت شما مفید باشد.

پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) تبلیغات PPC به تبلیغات در موتورهای جستجوی اینترنتی یا وب سایت های دیگر اشاره دارد. شما برای نشان دادن تبلیغات خود هنگامی که کاربران کلمه کلیدی یا عبارتی خاص را جستجو می کنند یا در کنار صفحات و محتوای مرتبط ، به یک سرویس PPC پرداخت می کنید. سپس هر بار که شخصی روی تبلیغ شما کلیک می کند ، هزینه از شما کسر می شود. تبلیغات معمولاً در زیر عنوانی مانند “پیوندهای حمایت شده” نشان داده می شوند.

هزینه در هر میلیون (CPM)

تبلیغات همچنین می توانید تبلیغات دیجیتالی ایجاد کنید که در وب سایت ها یا کانال های رسانه های اجتماعی نمایش داده می شود. با تبلیغات CPM ، که به عنوان تبلیغات هزینه هر اثر (CPI) نیز شناخته می شود ، شما به ازای هر هزار بازدید تبلیغات خود ، هزینه ای را پرداخت می کنید ، خواه افرادی که تبلیغ شما را مشاهده کرده اند بر روی آن کلیک کنند یا نه.

هزینه تبلیغات برای هر اقدام (CPA) با تبلیغات CPA ، که به آن هزینه هر تبدیل / خرید نیز گفته می شود ، می توانید مطمئن باشید که در ازای پول خود چیزی دریافت می کنید. این به این دلیل است که شما فقط زمانی پرداخت می کنید که کسی اقدام خاصی مانند ثبت نام در لیست ایمیل شما یا خرید محصول شما را انجام دهد.

مشاوره بازاریابی دیجیتال و تبلیغات

مشاوره بازاریابی دیجیتال و تبلیغات تعامل آنلاین با مصرف کنندگان یک روش مفید برای بازاریابی شرکت شما و ارتقا تصویر برند شما است. یک وب سایت می تواند مکانی مرکزی برای تعامل آنلاین مشتریان با تجارت شما باشد. این می تواند شامل اطلاعات ارزشمندی باشد و می تواند به صورت آنلاین در کسب و کار شما حضور چشمگیری داشته باشد. علاوه بر این ، وب سایت های ایمیل و بررسی از دیگر روش های معنی دار برای ارتباط آنلاین با مشتریان است. ایمیل می تواند ارتباط با مشتریان قبلی را بیشتر کند در حالی که سایت های بررسی می توانند به توجه جدیدی به تجارت شما کمک کنند.

یک وب سایت ایجاد کنید حضور آنلاین برای مشاغل شما می تواند برای حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید مهم باشد. وب سایت راهی عالی و کم هزینه برای ارتقا business تجارت شما و پیگیری تعداد مشتریانی است که به آنها دسترسی پیدا می کنید. بیشتر بدانید ab ایجاد یک وب سایت. با ایمیل ارتباط برقرار کنید اگر حضوری آنلاین دارید ، سعی کنید از طریق ایمیل با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. در اینجا چند روش برای شروع وجود دارد.

فروشگاه: برای جمع آوری آدرس های ایمیل مشتریان از یک الگوی چاپی یا نقطه فروش (POS) ساده ، چاپ شده استفاده کنید. در عوض ، آنها ایمیل هایی با پیشنهادات ویژه از کسب و کار شما دریافت می کنند. همچنین می توانید با ارائه ایمیل یا ارسال پیامک به مشتریان ، مسیر سازگار با محیط زیست را طی کنید.
به صورت آنلاین: اگر مشتریان قادر به خرید محصولات شما از طریق وب سایت هستند ، به آنها این فرصت را بدهید تا پس از بررسی در ایمیل های کسب و کار شما ثبت نام کنند در صورت ارائه کد تخفیف در ازای آن ، در بسیاری از موارد می توانید مشتریان بیشتری را به ثبت نام برسانید.

بازاریابی و تبلیغات برای مشاغل کوچک

برای برخی از مشاغل کوچک ، ایمیل های مکرر و مداوم می تواند مشتریان را از محصول شما آگاه کرده و به آنها یادآوری کند که با مشاغل شما خرید کنند. برای ارسال ایمیل های منظم ، با ساخت یک تقویم ایمیل ، با پیام ها ، موضوعات و معاملات مربوط به فصل شروع کنید. عناوین ایمیل ممکن است شامل جزئیاتی درباره فروش ویژه ، مسابقات ، دعوت از رویداد یا یادآوری برای اتصال در شبکه های اجتماعی باشد. در اینجا چند نکته برای ایجاد ایمیل وجود دارد که مطمئناً توجه مشتریان شما را جلب می کند: محتوای هیجان انگیزی را ارائه دهید که پاسخگوی نیازهای مشتری شما باشد. این کار آنها را ترغیب به کلیک می کند.
ارتباطات ایمیل خود را کوتاه ، واضح و منظم نگه دارید. موضوع شما باید کوتاه و گیرا باشد و ایمیل شما باید با یک فراخوان پایان یابد که به مشتریان می گوید شما می خواهید چه کاری انجام دهند.

برنامه های بازاریابی و تبلیغات

با استفاده از برنامه ها و برنامه های بازاریابی ، مانند Campaign Monitor ، Aweber یا MailChimp ، میزان موفقیت کمپین های ایمیل خود را به مشتریان محک بزنید ، سپس آنها را در صورت لزوم برای موفقیت بیشتر تنظیم کنید. می توانید تعیین کنید که آیا می خواهید تعداد افرادی که ایمیل را باز کرده اند ، روی پیوند کلیک کرده اند یا خرید کرده اند پیگیری کنید. با معیارهای آنلاین ، می توانید به راحتی ببینید که چه تعداد مشتری در ایمیل های شما باز شده ، روی آنها کلیک کرده اند یا اشتراک آنها را لغو کرده اند.

هر ماه بیش از چند بار ایمیل ارسال کنید و فقط در صورت وجود اطلاعات مهم برای به اشتراک گذاشتن ، ایمیل ارسال کنید. ایمیل های بسیار زیاد می تواند مشتریان را ناامید کند تا اینکه آنها را جذب کند. برای اطمینان از مطابقت با روشهای انتخاب ، استفاده و لغو اشتراک خود از قوانین محلی ، با صحبت با یک متخصص بازاریابی ایمیل از خود محافظت کنید.

در سایت های بررسی ثبت نام کنید

همچنین می توانید با ایجاد نمایه برای مشاغل خود در سایت های مختلف بررسی مانند Angie’s List، Yelp، Better Business Bureau، Facebook و موارد دیگر به مشتریان جدیدی دسترسی پیدا کنید. به یاد داشته باشید که یافتن مشخصات شرکت شما باید برای مشتریان آسان باشد ، و باید شامل تجارت کل شما و محصولات یا خدمات اصلی شما باشد. در صورت حضور آنلاین ، وب سایت مشاغل و پیوندهای خود را به رسانه های اجتماعی اضافه کنید و اطلاعات کسب و کار خود را به روز نگه دارید. اگر سایت نقد و بررسی اجازه عکس می دهد ، هر زمان ممکن باشد آنها را درج کنید. هرچه مکان کسب و کار شما بیشتر باشد ، پیدا کردن شما برای مردم راحت تر است.

برای ادامه رقابت ، می خواهید بررسی های آنلاین مثبت ، اصلی و فعلی را جستجو کنید. از این فرصت استفاده کنید تا نشان دهید به سرعت به نظرات و نظرات پاسخ می دهید و برای اطمینان از اینکه مشتریان تجربه مثبتی با نام تجاری شما دارند ، اختصاص داده اید. مشتری جدید متوجه خواهد شد ، و اگر به خوبی انجام شود ، این می تواند به ایجاد اعتبار شما کمک کند و افراد بیشتری را از پیشنهادات شما آگاه کند.

مشتریان فعلی را تشویق کنید تا تجارت و محصولات شما را بررسی کنند. افرادی که می شناسید طرفداران مشاغل شما هستند و دوستان و دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی شما مخاطبان کاملی برای درخواست بررسی سریع هستند. هنگامی که مشتریان بررسی را انجام می دهند ، یادتان باشد که از آنها برای بازخوردشان تشکر کنید. نشان دادن اینکه از مشتری های خود سپاسگزار هستید و برقراری ارتباطات دوستانه می تواند در ایجاد اعتبار شما کار زیادی انجام دهد.

چاپ تبلیغات

کارت بازرگانی ایجاد و صدور کارتهای بازرگانی می تواند به شما کمک کند تا نام شما در آنجا موجود باشد و شبکه شما ایجاد شود. می توانید از کارت های بازرگانی برای برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه و بخشش در رویدادها یا محل کار خود استفاده کنید. کارت شما باید شامل نام ، آدرس و اطلاعات کسب و کار شما باشد.

روزنامه ها تبلیغات روزنامه می تواند در روزنامه های ملی ، محلی یا محلی نشان داده شود. اگر هدف شما جذب مشتری محلی است ، پس تبلیغات در یک محله یا روزنامه کوچک محلی راهی عالی برای دستیابی به مخاطبان هدف شماست. قیمت آگهی چاپی شما تا حد زیادی به محبوبیت روزنامه و اندازه آگهی شما بستگی خواهد داشت. مجلات تبلیغات مجله می تواند در مجلات منطقه ای و ملی نشان داده شود. قیمت آگهی های مجله به طور کلی به اندازه انتشار و اندازه آگهی بستگی دارد. بنرها پوسترها و بنرها گزینه های عالی تبلیغاتی برای مشاغل کوچک هستند زیرا ساخت آنها هزینه زیادی ندارد. اینها را می توان برای تبلیغ شرکت یا یک محصول یا خدمات خاص در محل کار و یا درجامعه چاپ و آویزان کرد.

آگهی ، ایجاد ، چاپ و انتشار آگهی های تبلیغاتی در جامعه خود را به عنوان راهی برای ارتقا تجارت خود در نظر بگیرید. می توانید آنها را روی شیشه های جلو قرار دهید ، آنها را وارد روزنامه کنید یا در بازارهای محلی یا مشاغل تجاری پخش کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره بازاریابی و تبلیغات موثر می توانید از طریق لینک ارتباط با ما در تماس باشید.