You are currently viewing بهترین وب سایت بازاریابی دیجیتال
وبسایت بازاریابی دیجیتال

بهترین وب سایت بازاریابی دیجیتال

بهترین وب سایت بازاریابی دیجیتال چیست و چگونه کار می کند؟ ما وب سایت های بازاریابی دیجیتال و روند روش ها و استراتژی های آنها را برای اجرای برنامه های بازاریابی دیجیتال بررسی خواهیم کرد.

بهترین وب سایت بازاریابی دیجیتال

1- وبلاگ Moz

Moz Blog که با ابزارهای SEO خود بیشتر شناخته می شود ، وبلاگی است که کلیه مباحث مربوط به جستجوی ورودی و بازاریابی (بازاریابی inbound) را پوشش می دهد. این وبلاگ متخصصان صنعت را که تجربیات ، توصیه ها ، نظرات و موارد دیگر را به اشتراک گذاشته اند ، گرد هم می آورد. این یکی از بهترین سیستم عامل ها برای دریافت آخرین اخبار در مورد بازاریابی آنلاین است. سایت شامل دیدگاه های اثبات شده در مورد جذب مشتری از طریق برنده شدن در استراتژی های جستجو است.

2-بازاریابی محتوا ، بهترین وب سایت بازاریابی دیجیتال

موسسه بازاریابی محتوا سازمانی پیشرو در زمینه آموزش بازاریابی محتوای جهانی است. این به مارک های تجاری کمک می کند تا از طریق داستان سرایی جذاب و چند کاناله مشتری را جذب و حفظ کنند. در واقع ، وبلاگ آن بهترین ایده ها و تخصص ها را برای بازاریابان محتوا به صورت روزانه ارائه می دهد. این سایت دارای تحقیقات مشتری است و موضوعاتی مانند ایجاد مخاطب ، اندازه گیری و اخبار عمومی صنعت را پوشش می دهد. CMI ، یکی از بهترین بازاریابان محتوا ، استراتژی هایی را ارائه می دهد و هر کسی که به دنبال دریافت بهترین مشاوره در صنعت است باید ادامه مطلب را بخواند.

3-موتور جستجو ژورنال

ژورنال موتور جستجو به طور گسترده ای به عنوان منبع اصلی اخبار SEO و بهترین وب سایت بازاریابی دیجیتال دیده می شود. این اخبار را مستقیماً از Google ارائه می دهد و نکات پیشرفته درباره SEO و PPC را به اشتراک می گذارد. اگر به دنبال آخرین به روزرسانی های الگوریتم هستید یا می خواهید مطمئن شوید که شرکت شما بهترین روش ها را دنبال می کند ، Search Engine Journal یکی از اولین مکان هایی است که تیم شما باید در آن جستجو کند.

4- وب سایت بازاریابی دیجیتال موتور جستجوگر لند

وبسایت بازاریابی دیجیتال

Land Engine Search تمام جنبه های بازاریابی دیجیتال و فناوری تبلیغات را در بر می گیرد. همچنین به اخبار ، موضوعات و روندهای پیش بینی شده توسط برنامه ریزی داده ها توجه می کند. همراه با تیم داخلی ، Search Engine Land مقالات تخصصی را ارائه می دهد که موفقیت آنها ثابت شده است. این مجله مقالاتی را منتشر می کند که به خواننده اجازه می دهد بینش عملی در مورد بهبود تلاش های بازاریابی آنلاین خود کسب کند.

5- میزگرد موتور جستجو

میزگرد موتور جستجو جالب ترین بحث های انجام شده در دنیای بازاریابی موتور جستجو را گزارش می کند. این موتور جستجو از چندین رهبر فکری در فضای SEM می خواهد جزئیاتی را درباره موضوعات پرطرفدار ارائه دهند که هم برای مبتدیان و هم برای پیشکسوتان شرایط مساوی ایجاد می کند. این را به عنوان مکانی برای جستجوی اجماع یا بهترین روشهای مربوط به بازاریابی موتور جستجوگر SEM تصور کنید.

6- وبلاگ SEMRush

اکثر افراد وبلاگ SEMRush را به عنوان یکی از برترین ابزارها در صنعت بازاریابی دیجیتال و وب سایت متخصص در تحقیقات رقابتی می شناسند. اما آیا می دانید که یک وبلاگ برجسته برای متخصصان بازاریابی جستجو دارد؟ رهبر محتوای قابل تأمل آن در مورد همه موارد از بهینه سازی وب سایت ها گرفته تا اتصال به استراتژی ها و موارد دیگر مشاوره مفیدی ارائه می دهد. این مقاله همچنین به خوانندگان کمک می کند تا هرگونه تغییر جدید در الگوریتم را درک کنند تا برند آنها پیشرفت خود را از دست ندهد.

7- ساعت موتور جستجو

Watch Engine نکات و اطلاعاتی را برای همه موارد مربوط به موتور جستجو ارائه می دهد. همچنین شامل تجزیه و تحلیل صنعت است و بینندگان را به صاحبان وب سایت ها برای افزایش بازدید سایت ارائه می دهد. بخش نظرات معمولاً با نویسندگان و بازدیدکنندگان ارتباط برقرار می کند و اغلب در مورد موضوع مقاله بحث می کند.

8- سرزمین بازاریابی

سرزمین بازاریابی و سرزمین موتور جستجو مکمل یکدیگر هستند. آنها پست های روزانه مانند رویدادها و اخبار ، روند صنعت و نکات و ترفندهایی از جنبه های مختلف صنعت بازاریابی دیجیتال را منتشر می کنند. علاوه بر بهترین روش های بازاریابی دیجیتال ، مقالات در زمینه هایی مانند بازاریابی از طریق ایمیل ، رسانه های اجتماعی و موارد دیگر را نیز پوشش می دهد.

9- نیل پاتل

نیل پاتل بلاگ یکی از معتبرترین بازاریاب های جهان است که شرکت های موفقی مانند KISSMetrics و CrazyEgg plus را ساخته است. وی دارای سطح تخصص بازاریابی است که با اکثر صنایع قابل مقایسه نیست. اگر به دنبال ایده های عملی هستید که بتواند به شما کمک کند تا در برنامه بازاریابی خود نتیجه بگیرید ، به دنبال یک وبلاگ نباشید. پست های آن دارای محتوای جذاب هستند ، در درجه اول به صورت فیلم و پادکست ، مهم نیست که از نظر بازاریابی کجا باشید.

10- وبلاگ HubSpot

Hubspot یک شرکت بازاریابی خودکار است که بازاریابی ورودی را ایجاد کرده است. برای افرادی که با این اصطلاح آشنا نیستند ، این یک استراتژی تجاری برای جذب مشتری از طریق محتوای ارزشمند است. در واقع هیچ شرکتی به اندازه HubSpot وجود ندارد که بتواند این نوع بازاریابی را انجام دهد. بزرگترین قسمت از استراتژی آن ایجاد محتوای وبلاگ با ارزش در مورد هر موضوعی است که از منظر بازاریابی قابل تصور باشد. در نتیجه ، مقاله HubSpot Blog توسط میلیون ها بازاریاب روزانه خوانده می شود و منبعی برای هر کسی است که به دنبال یادگیری استراتژی های برتر است.

نتیجه

علاوه بر وب سایت های ذکر شده ، می توانید از طریق لینک تماس موجود در مورد دیجیتال مارکتینگ اطلاعات و مشاوره کسب کنید.وب سایت ما به منظور کمک به شما در دستیابی به اهداف خود و کسب بهترین فروش برای محصولات و خدمات خود.