You are currently viewing بهترین شرکت مشاوره بازاریابی و برندینگ کدام است

بهترین شرکت مشاوره بازاریابی و برندینگ کدام است

بهترین شرکت های مشاوره بازاریابی و برندینگ کدام شرکت ها هستند؟ هدف اصلی هر شرکت این است که ضمن استفاده از حداقل منابع ، رشد نمایی کند. بهترین راه برای انجام این کار سرمایه گذاری خوب است – و بهترین سرمایه گذاری که می توانید بکنید در یک شرکت مشاور بازاریابی است.

اگر از قبل استراتژی بازاریابی در اختیار دارید ، همیشه می توانید چندین مشاور بازاریابی استخدام کنید. با این حال ، معتقدم اگر می خواهید دنیای بازاریابی دیجیتال را به هم بزنید ، استخدام یک شرکت مشاور بازاریابی می تواند به شما در انجام این کار کمک کند. این مربوط به خدمات بازاریابی نیست ، بلکه مربوط به معجزه تجربه مشتری با یک کمپین بازاریابی نوآورانه است. علاوه بر این ، اگر صاحب مشاغل هستید ، فقط به بازاریابی شبکه های اجتماعی و جستجوگرها (بهینه سازی موتور جستجو) محدود نمی شوید. با داشتن یک مشاوره برتر بازاریابی در کنار خود ، می توانید برنامه های پیچیده بازاریابی ، کمپین های تولید هدایت کننده و مزایای قوی رقابتی را توسعه دهید. همه اینها با منابع و بودجه محدود است.

بهترین شرکت مشاوره بازاریابی و برندینگ

اگرچه این محصول یک شرکت مشاوره بازاریابی در همه موارد است ، اگر بخواهید همه گزینه های خود را بررسی کنید قابل درک است. بنابراین ، من لیستی از برترین شرکتهای مشاوره بازاریابی را تهیه کردم.

1. Product

Company Product یک شرکت مشاوره بازاریابی است که به عنوان یک آژانس بازاریابی دیجیتال و فروش به بازار فعالیت می کند. برای کمک به گسترش پیشنهادات خود ، ما چندین ابزار و فناوری بازاریابی برای بهبود تلاش های بازاریابی مشتریان خود توسعه داده ایم. شرکت محصول دارای یک تیم بازاریابی بسیار متنوع از سراسر جهان است. با سالها تجربه ، هر یک از اعضای تیم را می توان نوآور در کار خود دانست.

ما کل برنامه ها و استراتژی های بازاریابی را توسعه می دهیم ، همچنین خدمات سطح بالایی را برای اجرای آنها ارائه می دهیم. این شرکت همچنین دارای فریلنسرهای مستعدی است که آژانس ها را اداره می کنند ، و به مشتریان کمک می کنند تا به منابع زیادی دسترسی پیدا کنند. شما تمام جزئیات مربوط به هویت برند خود ، فرآیندهای شرکت و اهداف کلی را ارائه می دهید. در نتیجه ، شرکت محصول شما را با مرتبط ترین تیم بازاریابی در استخدام خود مطابقت می دهد. ایده این است که تیمی ارائه دهیم که نه تنها صنعت مشتری بلکه شرکت و فرآیندهای آنها را درک کند.

این امر به ارائه خدمات مشاوره ای شخصی و هدفمند کمک می کند. علاوه بر این ، شما همچنین می توانید از متخصصان در زمینه های خاص بازاریابی مانند بازاریابی از طریق ایمیل ، Google Analytics ، روابط عمومی و غیره درخواست کنید. این شرکت همچنین چندین ارتباط با ارائه دهندگان خدمات توسعه وب و ارائه دهندگان نرم افزار بازاریابی دارد. در نتیجه ، شما مجبور نیستید چنین سرویس هایی را در جای دیگری جستجو کنید – چندین گزینه برای انتخاب به شما ارائه می شود. در مجموع ، شرکت محصول با ارائه خدمات مشاوره ای ، خدمات بازاریابی و خدمات وابسته کل فرآیند بازاریابی را ساده می کند.

2. AMS

Story of AMS یک آژانس دیجیتالی است که در قلب آمستردام مستقر است. Story of AMS در ایجاد تجارت الکترونیکی و برنامه هایی که مشتریان آنها را دوست دارند تخصص دارد. برخلاف اکثر آژانس های این روزها که خدمات متنوعی را ارائه می دهند ، Story of AMS متمرکز شده است. با ارائه خدمات متشکل از استراتژی ، طراحی و توسعه ، روی دیجیتال متمرکز شده اند.

Story AMS برای مارک های برجسته ای مانند Intersport ، Nike ، Nestlé و Lucas Bols کار می کند. اینکه چرا این مارک ها انتخاب می کنند که برای آنها کار کنند به دلیل رویکرد منحصر به فرد و م theirثر آنهاست. استراتژی و طراحی هسته اصلی هر پروژه را تشکیل می دهند. در طی این مراحل ، آنها متوجه می شوند که مشتریان برندها چه کسانی هستند و در یک وب سایت یا برنامه تجارت الکترونیکی به دنبال چه چیزی هستند. بر اساس این تیم بهترین راه حل های تجارت الکترونیکی را در کلاس طراحی و توسعه می دهد.

3. شرکت مشاوره بازاریابی و برندینگ Bain & Company

Bain & Company یک شرکت مشاوره بازاریابی جهانی است که به استراتژی بازاریابی ، تحول دیجیتال ، امور مالی شرکت ها و فناوری اطلاعات کمک می کند. با ده ها سال تجربه ، در نشریاتی مانند فوربس ذکر شده است. همچنین چندین بار در لیست بهترین مکانهای کار Glassdoor شماره 1 بوده است. طیف گسترده ای از خدمات بازاریابی را ارائه می دهد. با تجربه مربوطه. این یک بخش اختصاصی برای بینش و تقسیم بندی مشتری دارد که رفتار مشتری را تجزیه و تحلیل می کند و از رویکردهای سفارشی استفاده می کند.

شرکت همچنین دارای یک گروه مدیریت کامل محصولات و دسته ها است که برای نرم و روان ساختن محصول کار می کند. این به توسعه گزاره های ارزش مشتری مداری کمک می کند. شرکای شرکت ها برای فروش و اثربخشی کانال. این شرکت همچنین وابستگی هایی برای استخراج استراتژی های بازاریابی و بازاریابی منحصر به فرد دارد. هدف اصلی آن ارائه تجربه منحصر به فرد مشتری از طریق چندین تعامل مثبت و کوچکتر است. قانون سه بلوک Bain & Company شامل طراحی یک تجربه منحصر به فرد مشتری است. آن را برای هر نقطه لمسی بهینه کنید ، سپس فرایندها را دوباره احیا کنید تا اطمینان حاصل کنید که مشتریان و کارمندان همیشه در اولویت هستند.

این قانون به آنها کمک کرده است که رشد مشتری خود را بارها و بارها افزایش دهند. بهترین چیز در مورد این است که آنها مشتریان خود را در تمام جنبه های قیمت گذاری دنبال کنند تا اطمینان حاصل کنند که استراتژیک ترین تصمیم ممکن را می گیرند.

4. Accenture

Accenture یکی از معروف ترین شرکتهای مشاوره بازاریابی جهانی است که در زمینه بازاریابی ، امور مالی ، فناوری و استراتژی تخصص دارند. این سایت در سراسر جهان پخش شده است و با اکثر شرکت های موجود در لیست 100 Fortune Global کار کرده است. دلیل موفقیت آنها تأکید آنها بر تجارب مشتری متناسب است. با درک تقاضا برای تجارب سفارشی ، محتوا را به سمت مخاطبان بسیار هدفمند توسعه می دهد.

این کار با استفاده از بینش های گروه تحلیلگران و فناوری پیشرفته آنها انجام می شود. آنها از مواردی مانند درخت تصمیم ، رفتار مشتری ، اتوماسیون و تجزیه و تحلیل استفاده می کنند تا تاکتیک های منحصر به فرد تعامل را ایجاد کنند. Accenture به عنوان ایجاد چابکی رقابتی ، رشد مختل کننده قدرت و تبدیل استراتژی های کانال شناخته شده است.علاوه بر این ، اینها همچنین برای ایجاد یک محیط کار پایدارتر کار می کنند. این نیز در خط مقدم توانمند سازی کارمندان و پرورش فرهنگ اخلاقی است.با رویکرد جامع به بازاریابی به طور کلی ، Accenture با فرآیند سبز و در عین حال مشتری مدار ، مقدار زیادی از تجربه مشاوره را فراهم می کند.

5. شرکت مشاوره بازاریابی و برندینگ PwC دیجیتال

PwC Digital یک شرکت مشاوره بازاریابی است که در زمینه مالیات ، حسابرسی ، امنیت سایبری و پزشکی قانونی نیز تخصص دارد. در حال حاضر در بیشتر کشورهای جهان موفقیت شرکت را می توان به فلسفه آنها نسبت داد. آنها معتقدند که تجربه های استثنایی مشتری را از طریق تلاش برای نام تجاری با استفاده از پیشرفته ترین فناوری و بسترهای بازاریابی ارائه می دهند.

بخش عمده ای از خدمات بازاریابی آنها حول محور نوآوری به عنوان وسیله ای برای تسخیر سریع بازار است. تیم PwC با مشتریان کار می کند تا استراتژی های مبتنی بر اهداف تجاری فوری آنها را توسعه دهد. سپس آنها از آن برای ایجاد تعاملات کاربر ابتکاری برای ایجاد یک تجربه منحصر به فرد استفاده می کنند. با استفاده از تکنیک های پیشرفته جمع آوری بینش و فن آوری بازاریابی برای تجزیه و تحلیل تعداد زیادی از داده ها. این اطلاعات برای افزایش عملکرد و بهینه سازی کانال های بازاریابی استفاده می شود.

همچنین دارای برخی دیدگاه های منحصر به فرد در زمینه کار با مشتری است. این موارد شامل احیای مجدد استفاده از سیستم CRM ، توسعه کمپین های اجتماعی ، از بین بردن سیلوها و ایجاد کل چارچوب ها بر اساس عصر دیجیتال است. PwC نوعی ابزار کاملاً وابسته به داده ها و تجزیه و تحلیل های خام برای تولید مواد بازاریابی است. این امر به آنها یک امتیاز برتر منحصر به فرد در سایر شرکتهای مشاور بازاریابی می دهد که به روشهای جامع بازاریابی اعتماد می کنند. همچنین شما می توانید امکانات یک مشاوره بازاریابی و برندینگ را از شرکت ما بخواهید. کافی است با مراجعه به بخش تماس با ما در وبسایت سوالات خود را مطرح کنید