You are currently viewing برندینگ محصول چیست و چگونه می توان آن را انجام داد

برندینگ محصول چیست و چگونه می توان آن را انجام داد

بدون برندینگ محصولات قوی که از محصول شما پشتیبانی می کند ، بعید است خریدار شما را به جای رقیب انتخاب کند. امروزه با گسترش بازار و وجود گزینه های زیادی برای انتخاب در مقابل مشتریان ، اهمیت برند سازی محصولات بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.

برندینگ محصول کالاهای موجود در فروشگاه شما را مشخص می کند. مارک خوب می تواند باعث شود محصولات خاص شما از رقابت برجسته شده و باعث ایجاد وفاداری در مخاطبان شما شوند که آنها را به سمت فروشگاه شما سوق دهد. این هویت دارای مولفه های بسیاری است ، از جمله آرم ، طراحی ، بسته بندی ، ساختار پیام ، نام تجاری و ، شعار ، سایت. نام تجاری محصول یک شغل نیست بلکه نتیجه مجموعه ای از فعالیت های استراتژیک ، طراحی ، بازاریابی و تبلیغات است.

این مولفه ها دور هم جمع می شوند تا ارتباط عاطفی با مشتری ایجاد کنند. در این صورت ، مارک تجاری و ایجاد یک ارتباط عاطفی اصولی کار سختی است. برندینگ محصول جنبه های مختلفی از محصول شما (و به طور کلی فروشگاه) را شامل می شود که در مجموع بر احساس خریداران تأثیر می گذارد.

برندینگ محصول جدید

به نظر می رسد این برند نوید دهنده محصولات شما و نحوه ارائه آنها به مشتریان است. نام تجاری به شدت تحت تأثیر انتظاراتی است که شما با محصولات خود برای مصرف کنندگان ایجاد می کنید ، و این بستگی به این دارد که آیا این انتظارات را برآورده می کنید.

برندینگ محصول را ذخیره کنید

ممکن است برندینگ تاکنون مفهومی مبهم برای شما باشد. اما خبر خوب این است که در پایان مقاله همه چیز راجع به مارک تجاری خواهید دانست. اگر بتوانید برای مارک گذاری محصولات فروشگاهی خود استراتژی بنویسید ، قادر خواهید بود محصولات فروشگاهی آنها را با مشتریان ارتباط برقرار کرده و احساسات مثبتی را در آنها برانگیزد.

در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام تدوین استراتژی برندینگ محصول به خاطر بسپارید: کارهای خسته کننده | طراحی هویت محصول. قبل از تماس با یک طراح گرافیک و درخواست آرم جدید و جذاب محصول ، یک قدم به عقب برگردید. تحقیق و تحقیق کنید که تحقیق نقطه شروع هر فعالیتی است.

در فرایند تحقیق ، شما باید به س questionsالاتی از جمله پاسخ دهید: ارزش ها و اعتقادات تجاری من چیست؟ هدف از تولید محصولات من چیست؟ من به چه کسی سعی می کنم خدمت کنم و چرا؟ مشتری ایده آل من درباره جهان چگونه فکر می کند؟ سلیقه و ترجیح او چیست؟ چه چیزی باعث می شود آنها احساس ارزشمندی کنند؟ چگونه می توانم در سطح عاطفی عمیق با آنها ارتباط برقرار کنم؟ وعده محصول من به مشتریان چیست؟ و آیا م workثر است؟ اکنون مردم خط تولید من و تجارت را چگونه می بینند؟ چگونه می خواهم مردم شاهد رشد تجارت و محصولات من باشند؟ این س questionsال ها ممکن است شما را ملزم به بیرون رفتن و مصاحبه با مشتریان ، صحبت با خریداران و شناسایی بازخورد بازار کند.

وظایف تکراری استراتژی خدمات مشتری برای نام تجاری محصولات

تمرکز بر خدمات مشتری می تواند برداشت های منفی را به تصورات مثبت (و مشتریان وفادار) تبدیل کند. برای انجام این کار ، شما باید دو کار انجام دهید:

1- پایدار باشید

برندینگ محصول به انسجام و سازگاری در طراحی تصویر ، طراحی محصول ، کیفیت و پیام رسانی نیاز دارد. برای ایجاد یک مارک تجاری منسجم ، موارد زیر را انجام دهید: یک پیام تجاری روشن ایجاد کنید که هر محصولی باید آن را منتقل کند. برای طرح های خود یک پالت رنگ مشخص کنید. راهنمایی ارائه دهید که به وضوح بیان کند که مارک تجاری شما چیست.

2- تیم خود را نیز درگیر کنید

اگر محصولات شما می توانند ارتباط عاطفی با مشتریان شما ایجاد کنند ، تصور کنید که اگر تیم انسانی شما بتواند از تلاش های تجاری شما حمایت کند ، چه شگفتی هایی می توانند ایجاد کنند. به آنها آموزش دهید تا با هر خریدار تعامل داشته باشند. این منابع شامل فلسفه ها ، ارزش ها و مأموریت های شرکت شما می باشد. آیا تیم شما بزرگترین اهداف شما را به عنوان خرده فروشی درک می کند؟ آیا آنها می دانند فروشگاه و محصولات شما می خواهند چه پیامی ارسال کنند؟ این اطلاعات را به آنها بدهید و اجازه دهید آنها براساس آن عمل کنند. شما می توانید رهنمودهایی برای تعامل با مشتری ارائه دهید که نشان دهنده شخصیت فروشگاه شما باشد.

نمونه هایی از برندینگ عالی محصول

اگر هنوز مطمئن نیستید که چگونه می توانید این ایده ها را در ساخت یک مارک تجاری قوی برای محصول خود پیاده کنید ، نحوه مارک کردن محصولات دیگران را بررسی کنید.

کوکاکولا

مطمئناً بیش از 100 سال پیروزی در مسابقات نوشیدنی برای هیچ چیز مفید نبوده است. همه چیز ، از کوکاکولا گرفته تا وب سایت ها و رسانه های اجتماعی و کمپین های تبلیغاتی ، پیام و احساس پایداری را منتقل می کند. کوکاکولا در مورد قوام مارک تجاری خود قاطع است. از آرم ها ، کمپین های تبلیغاتی ، شبکه های اجتماعی و حتی شکل بطری های آنها.

هدف

شما می توانید تقریباً به هر نوع تبلیغات در Target Retail نگاهی بیندازید و دقیقاً بفهمید که این تبلیغ متعلق به Target است. حتی بدون دیدن آرم هدف.این احساس در کنار زیبایی ، به یاد ماندنی بودن و کاملاً مطابق با شخصیت شرکت و احساس مشتریانشان فوق العاده ، سرگرم کننده و پرانرژی است. این همه مارک تجاری عالی است. آنچه باعث شده خریداران این فروشگاه را به رقبا ارزان تر یا مناسب تر ترجیح دهند.

هارلی دیویدسون

اگر برندسازی احساسات محور باشد ، هارلی دیویدسون بهترین کار را انجام می دهد. شرکت موتور در تلاش است تا رابطه بسیار روشنی بین مشتری و شرکت و صاحب آن برقرار کند. مشتریان احساس می کنند که بخشی از چیزی هستند منحصر به فرد برای دارندگان موتور سیکلت و موتورسواران حرفه ای. مارک تجاری ممکن است دشوار باشد زیرا شتر آن بیشتر کار با احساسات و احساسات است تا چیزهای ملموس و عینی.

نتیجه

در نظر داشتن موارد زیر به شما کمک می کند تا برای کالاهایی که می فروشید هویت ایجاد کنید تا محصولات انتخابی شما در نظر مشتریان منحصر به فرد و منحصر به فرد باشد: نام تجاری در مورد احساسات و عواطف است. بگذارید ارزش ها و ماموریت شما را راهنمایی کند. از خود بپرسید که چگونه می خواهم مشتریان درباره فروشگاه خرده فروشی من و محصولات آن فکر کنند. اگر محصولات شما نوید یک چیز بدهند و مشتریان چیز دیگری بدست آورند ، نام تجاری ناموفق خواهد بود. اطمینان حاصل کنید که هم در طراحی و بسته بندی و هم در پیام رسانی و تحویل سازگار هستید.

نام تجاری نتیجه داشتن یک آرم عالی یا بسته بندی عالی یا یک محصول با کیفیت نیست ، بلکه ترکیبی از همه این موارد است. از طریق این عناصر ملموس مانند آرم و طراحی ، شما می توانید یک پیام هماهنگ ایجاد کنید و تجربه خاصی را از طریق خود محصولات ارائه دهید. به روشی که بیانگر احساسات و خواسته های مشتریان شما باشد. با این کار به ایجاد وفاداری مشتری نسبت به برند کمک می کنید.