You are currently viewing بازاریابی محتوا چیست و نحوه استفاده از آن

بازاریابی محتوا چیست و نحوه استفاده از آن

بازاریابی محتوا روشی برای معرفی نام تجاری شما با محتوای با کیفیت است ، که برای جذب مشتریانی با وفادارتر و به دست آوردن کاربران جدید بیشتر بسیار مفید است. ما این مقاله را در مقاله بررسی خواهیم کرد.

این نوع بازاریابی تجاری یا تجاری سعی دارد با به اشتراک گذاری محتوای آموزشی ، سرگرمی یا آموزنده ، به خوانندگان کمک کند. نتیجه می تواند به صورت تغییر رفتار مخاطب باشد و یا بازاریابان بخواهند تصمیم خرید بگیرند. در واقع ، در این نوع بازاریابی ، مردم را مجبور به خرید نمی کنیم. بلکه ما به آنها کمک می کنیم تا بهترین تصمیم را بگیرند و شاید بهترین تصمیم آنها در این بین خرید از ما باشد.

به تعریف ارائه شده توسط موسسه بازاریابی محتوا توجه داشته باشید: “هدف از بازاریابی محتوا جذب و حفظ مشتری از طریق تولید و سازماندهی محتوای ارزشمند و مناسب با هدف تغییر یا تقویت رفتار مشتری است.” این نوع بازاریابی یک روند مداوم است که در استراتژی کلی بازاریابی شما متناسب است و بر مالکیت رسانه و نه اجاره تمرکز دارد. “در سال 2016 ، مشاغل کمی از قدرت معجزه آسای بازاریابی محتوا سedال کردند ؛ اما واقعیت این است که فقط تعداد کمی از شرکت ها با مهارت و تخصص از این نوع بازاریابی استفاده می کنند. که آنها واقعاً نیاز دارند.

بازاریابی محتوا

این راهنما به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از طریق بازاریابی محتوا برند خود را با موفقیت تبلیغ کنید ، مشتری های بهتری کسب کنید و رابطه خود را با مشتری بهبود بخشید.

وبلاگ نویسی ، پایه و اساس بازاریابی محتوا

همه ما وبلاگ های مربوط به سالها پیش با ظهور سیستم های وبلاگ نویسی ایرانی را به یاد می آوریم. وبلاگهای شخصی افراد مدتها قبل از بازاریابی محتوا وجود داشت. امروز اما این وبلاگ نویسی فراتر از نوشته ها و خاطرات یک شخص است و بیشتر مشاغل به آن روی آورده اند. هنگامی که ما از طریق وبلاگ تجارت خود محتوای آموزنده و مفیدی را به اشتراک می گذاریم ، از نظر مشتریان ما ناگزیر به یک متخصص تبدیل خواهیم شد و این نه تنها بازدیدکنندگان را به وبلاگ شما بازمی گرداند ، بلکه می تواند خوانندگان مشتاق را به خریداران بالقوه تبدیل کند. همچنین تبدیل کنید.

هنگامی که محتوا را به صورت رایگان به اشتراک می گذارید ، به کسب و کار خود اجازه می دهید در ذهن خوانندگان وبلاگ اعتماد ایجاد کند. از این گذشته ، شما نکات و اطلاعاتی راجع به مشاغلی که در آن فعالیت می کنید به طور رایگان در اختیار مخاطبان قرار می دهید. پس چرا به تو اعتماد ندارم؟

فلسفه بازاریابی محتوا چیست؟

پس از پاسخ به سوال “بازاریابی محتوا چیست؟” باید بپرسید ، چرا از این نوع بازاریابی استفاده می کنید؟ بازده سرمایه در بازاریابی محتوا می تواند شگفت انگیز باشد. این بازگشت سرمایه شما را قادر می سازد محتوای کمکی برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی تهیه کنید و با تولید محتوای خوب در وب سایت خود ، به رتبه های خوبی در موتورهای جستجو دست پیدا می کنید و سئو سایت خود را تقویت می کنید.

مزایای سئو چیست؟

کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای بهبود سئوی سایت خود انجام دهید ، اما برای افزایش قدرت سئو در وب سایت خود ، چیزی بهتر از بازاریابی محتوا وجود ندارد ، و به درستی چنین است. محتوا ، به زبان ساده ، به معنای اطلاعات است.

هدف Google تطبیق مناسب ترین و با کیفیت ترین اطلاعات با جستجوهای کاربران است. اما اگر محتوا را با چنین ویژگی هایی تولید و توزیع نکنید ، فرصتی برای رتبه بندی نخواهید داشت و از دید کاربران دور خواهید بود. نیل پاتل ، که قبلاً در مورد بازاریابی دیجیتال شنیده ایم ، ارتباط بین محتوا را توضیح می دهد

بازاریابی و سئو:

“سئو به محتوا نیاز دارد. این به معنای محتوا است. سئو بدون محتوا معنی ندارد. شما به کلمات ، متون ، محتوا و کلمات کلیدی احتیاج دارید.” من می دانم که بسیار کلیشه ای است ، اما باید بگویم: محتوا پادشاه است. “شما در جستجو رتبه بندی می کنید موتورها به دلیل کلمات خاصی است که در محتوای نوشتاری خود دارید. محتوای بیشتر به معنای کلمات کلیدی بیشتری است ؛ این به شما فرصت بیشتری می دهد تا در Google رتبه بندی کنید. به همین دلیل تحقیقات کلمات کلیدی برای بازاریابی موفق از اهمیت بالایی برخوردار است.

بهبود سئو

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در بهبود سئو ، دریافت لینک است. وقتی سایر وب سایت ها به سایت شما لینک می شوند ، Google شما را به عنوان یک منبع معتبر در نظر می گیرد و در نتیجه آن را رتبه بندی می کند. بهترین راه برای گرفتن بک لینک ، تولید محتوای عالی است که افراد را سرگرم و آموزش می دهد و در نتیجه آنها آن را به اشتراک می گذارند و به آن لینک می دهند.

علاوه بر این ، Google وب سایت ها و منابعی را که دائماً به روز می شوند ترجیح می دهد. بنابراین ، هنگامی که شما به طور منظم محتوا منتشر می کنید ، وب سایت شما دارای رتبه بالاتری خواهد بود. از طرف دیگر ، اگر تولید محتوا را متوقف کنید ، Google تصور می کند وب سایت شما از کار افتاده و غیرفعال است ، بنابراین برای جلوگیری از دسترسی افراد به محتوای دست دوم ، رتبه شما را پایین می آورد. نقش بازاریابی در روابط عمومی چیست؟ ؟

اینترنت موانعی را که در گذشته از دستیابی مشاغل به مشتریان هدفشان جلوگیری می کرد ، برطرف کرده است. در گذشته ، تبلیغات در تلویزیون دشوار یا بسیار گران بود. اما اکنون می توانید به راحتی یک ویدیو را در YouTube یا Instagram بارگذاری کنید و پیام خود را به صورت رایگان برای میلیون ها نفر در سراسر جهان ارسال کنید. همین مورد در مجلات الکترونیکی و خبرنامه ها اعمال می شود. شما امروز برای برقراری ارتباط با مشتریان و طرفداران خود نیازی به مدیر روابط عمومی ندارید.

پست های وبلاگ برای بازاریابی محتوا

پست های وبلاگ جای روزنامه ها را گرفته است. اینستاگرام زنده جایگزین  بازاریابی سنتی شده است ، کنفرانس های خبری ملی هر آنچه برای روابط عمومی نیاز دارید به صورت رایگان در دسترس شماست! مزایای بازاریابی محتوا برای سئو چیست؟ کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای بهبود سئوی سایت خود انجام دهید ، اما برای افزایش قدرت سئو در وب سایت خود ، چیزی بهتر از بازاریابی محتوا وجود ندارد ، و به درستی چنین است. محتوا ، به زبان ساده ، به معنای اطلاعات است. هدف گوگل مطابقت با مناسب ترین و با کیفیت ترین اطلاعات با جستجوی کاربران است. اما اگر محتوا را با چنین ویژگی هایی تولید و توزیع نکنید ، فرصتی برای رتبه بندی نخواهید داشت و از دید کاربران دور خواهید بود.

نیل پاتل ، که قبلاً درباره چیستی بازاریابی دیجیتال شنیده ایم ، در مورد ارتباط بازاریابی محتوا و سئو توضیح می دهد: “سئو به محتوا نیاز دارد. بازاریابی محتوا به معنای محتوا است. سئو بدون محتوا معنی ندارد. شما به کلمات ، متون ، محتوا نیاز دارید. و کلمات کلیدی. “من می دانم که بسیار کلیشه ای است ، اما باید بگویم: محتوا پادشاه است.”

شما به دلیل کلمات خاصی که در محتوای نوشتاری خود دارید ، در موتورهای جستجو رتبه بندی می کنید. محتوای بیشتر به معنای کلمات کلیدی بیشتر است. این به شما فرصت بیشتری می دهد تا در Google رتبه بندی کنید. به همین دلیل تحقیق در مورد کلمات کلیدی برای بازاریابی موفق بسیار مهم است.